Zere "ribben" en snel benauwd bij 25 weken? wie oo

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door princesje83, 14 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    Ik heb dus sinds een paar daagjes echt een naar gevoel aan mijn ribben als ik zit.... kan gewoon niet rechtop zitten.. alleen nog maar hangen. Ook heb ik het snel benauwd.
    Ik weet van de eerste zwangerschap nog wel dat ik dit aan het einde had, maar om er nu al last van te hebben? is wel erg vroeg en geen prettig vooruitzicht als dit zo blijft :rolleyes:

zijn er meer die er al zo vroeg last van hebben/ hadden en is het nog over gegaan?

vast bedankt!

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik had er ook al vroeg last van, zo rond de 24 weken begon het volgens mij. Ik ben nu 37 + 3 weken zwanger en heb 't nog steeds, maar nu nog iets erger dan in het begin. Echt heel vervelend inderdaad! Ik hoop voor jou dat het bij jou nog wel over gaat ;).

3. JustSanne

JustSanne Actief lid

8 mrt 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    ik heb het ook steeds benauwd...maar weet niet of het van de zwangerschap is of van de hooikoorts die op m'n longen geslagen is :rolleyes:

4. Maaike1982

Maaike1982 Actief lid

7 jul 2008
    318
    0
    0
    Journaliste
    Amsterdam
    Ik heb het niet benauwd maar wel veel pijn rechts onder de ribben, sinds week 20 eigenlijk.

5. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Hoi princesje83,

Wat vervelend zeg dat je er zo'n last van hebt!
    Ik heb dat dus ook gehad en bij mij had mijn dochter dus tegen mijn ribben getrapt en die gekneust.
    Ik kon bijna niet meer normaal ademen en heel voorzichtig bewegen en dan ging het nog wel.
    dus ja misschien is er ook wel een kneusing bij jou?

Nou hopelijk voel je je snel weer wat beter!

xxx

6. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    nou ik heb wel heel veel dat mijn kindje tegen mijn ribben aanligt en er tegenaan schopt en dat benauwde gevoel heb ik ook wel maar vooral als het boven de 22 a 23 graden buiten is..

7. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Ik had het ook heel vroeg ook rond de 26 weken!
    Ik heb het nu nog en kan ook niet meer normaal zitten... Onze kleine meid zit ook helemaal rechts in mijn buik met haar kontje tegen mijn ribben aan... hierdoor kan ze haar beentjes nog strekken en dan duwt ze zogezegt mijn ribben uitelkaar--- AUUWWW

8. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    al dat bewegen is natuurlijk erg leuk maar af en toe mag het best ff iets minder ;)

Ik ben vandaag bij de vk geweest en die vertelde dat je adenhaling enzo ook anders werkt als je zwanger bent en dat het daar dus ook mee te maken kan hebben, dat ik het wat benauwd heb....

nou ja, zolang het maar niet erger wordt...

Deel Deze Pagina