Open huis 9 okt. Hoeveel kijkers hebben jullie gehad?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jubbos, 9 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Vandaag was het open huizen dag en wij deden mee, helaas heeft er niemand ons appartement bezocht, doen dus niet nog een keer mee.

Bij wie was het wel een succes?

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Wij deden ook mee en helaas geen succes:( Op het nippertje kwam er nog iemand maar die leek niet echt geintereseerd heeft niet eens alle kamers bekeken en was eerder op zoek naar een huurwoning beetje vaag...
    We balen echt enorm het staat nu een jaar te koop en zijn al gezakt in prijs en hebben al 2x nieuwe foto's laten maken. Nu net alles gewit en wat geschoven met meubels.

Dit was de 3e keer voor ons waarvan 2 met een landelijk open huis. Maar we doen niet meer mee, het kost ons 230 euro per keer en heb eigenlijk zoiets van als ze ons huis willen komen ze toch wel.

Had dit keer zelfs een cake gebakken, naja die kunnen we nu lekker zelf opeten:p

3. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ook niet, balen he...ow die kijker dacht zeker staat al lang te koop misschien kan ik het wel huren van ze...
    230 euro?? zoveel? Hier 35 euro excl btw

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Pfff ik heb geen idee maar weet wel dat het niets gaat worden.
    Ja belachelijk he 230 euro! Heb er al eens naar gevraagd maar dat zijn vooral de advertentiekosten en dan te bedenken dat je zelf ook nog aanwezig bent die dag.
    Daarom doen we voortaan ook niet meer mee.

5. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

en wat zijn dan de advertentiekosten, in de krant ofzo of bedoelen ze daar de vermelding op Funda mee?

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Nee we staan 2x in de plaatselijke krant en nog in wat andere kranten. Maar heb al eerder gemerkt dat de prijzen erg verschillen ligt misschien ook aan het pakket wat je afneemt?

Hoelang staat jullie appartement nu te koop?

7. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

een week of 6 en 4 bezichtigingen waarvan 1stel 2x en makelaar verwacht daar nog een bod van maar is nu al een week geleden en ik verwacht het niet meer eigenlijk.

8. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Ohw maar dat is wel positief, ik bedoel in 6 weken al 4 bezichtigingen! Ik duim dat jullie het snel verkopen!

9. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Dat vind ik ook maar had daarom ook vandaag wel wat mensen verwacht..

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Vandaag is er 1 kijker geweest, een jong stel wat op zoek is naar een leuke starterswoning.
    Ben reuze benieuwd in hoeverre ze echt geïnteresseerd waren, ik kreeg namelijk niet echt hoogte van ze.
    Gisteren hebben we trouwens ook nog kijkers gehad, wederom een jong stel die zich aan het oriënteren zijn.
    Ons appartement/maisonnette staat nu sinds april te koop, zo'n 3wkn terug kregen we het 1e telefoontje voor een bezichtiging.
    Voor het meedoen aan de open huizen dag hoeven we niks te betalen, voordat we de deal hebben gesloten met de makelaar hebben we een pakket gekozen waar o.a. de open huizen dagen al bij in zitten.

11. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Wij hebben dit keer niet meegedaan. Afgelopen maart wel, maar toen is niemand gekomen. Ik had er dus weinig vertrouwen in. Bij ons kost het overigens niks, vreemd dat dat zo verschilt.

12. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Onze buren hebben vandaag ook meegedaan en wij hebben 3x mensen daar naar binnen zien gaan (ze kwamen ook wel weer naar buiten hoor :), wel aardig succes dus.
    Enne....niet dat we hebben staan gluren, maar we waren in de voortuin aan t werken :)

13. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wie heeft er meegedaan?
    Hebben jullie veel kijkers gehad?
    Of heb je zelf een huis bekeken?

14. adi

adi Niet meer actief

Wij zouden meedoen, maar hebben ons huis net op de valreep verkocht (afgelopen dinsdag). Na maar 2 maanden verkoop! :)

Wij hebben daarom zelf een aantal huizen bekeken, en hebben 2 gekozen waar we mee verder in onderhandeling willen.

En hebben jullie zelf kijkers gehad?

15. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Wat goed Adi gefeliciteerd dat jullie huis zo snel verkocht is.

Nu lekker zoeken naar een nieuw huis, dat vond ik erg leuk.

16. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Hebben zelf niet meegedaan, want hebben nu een huuwoning. Maar wel even rondgekeken hier in de buurt, waren veel woningen waar het open huis was, en zaten wel paar leuke woningen tussen! :D

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Adi gefeliciteerd, goed zeg zo snel!

Wij hebben zelf niet meegedaan, hadden er geen zin aan, we hebben totaal al 3x meegedaan, wel kijkers maar niks geen verdere reacties.

18. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Wij hebben 6 huizen bekeken, waarvan we 2 wel erg leuk vonden:D

19. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Op funda leest ook iedereen die wat zoekt.
    Hier doen ze alleen een folder.
    Kost 75.00 euro.
    Ik zou voor 230.00 echt niet mee doen...

20. Milo

Milo Actief lid

21 dec 2006
    390
    1
    16
    Brabant
    Wij hebben 5 kijkers gehad! Absoluut niet verwacht. Ons huis staat 3 maanden te koop. In die tijd 3 kijkers gehad, maar geen bod.
    De komende dagen ben ik zeer benieuwd of wat wat gaan horen van 1 van de kijkers!

Deel Deze Pagina