misselijk/ontpillen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cynthia1979, 16 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cynthia1979

    18 jun 2007
    65
    0
    0
    reisbureaumedewerkster
    zaandam
    hoi,

    ik heb al even zitten zoeken maar ik kon het niet helemaal vinden.

    sinds een kleine week ben ik de hele dag goed misselijk. Ik heb zelfs al overgeven, terwijl dat niet snel bij mij gebeurd.

    Zijn er andere dames die dit ook hebben? Ik ga ervan uit dat het gewoon ontpillen is maar ik hoor graag andere verhalen.
     
  2. jettje

    jettje Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi Cynthia,

    Ik zou zeggen dat het bij het ontpillen hoort.
    Mij is verteld dat de misselijkheid vaak pas met 5 weken zwangerschap optreed.
    Dat het te maken heeft met je hormoon huishouding.
    Maarja met het menselijklichaam weet je het nooit.
    Misschien hebben andere meiden er meer ervaring mee.

    Groetjes jetje
     
  3. cynthia1979

    18 jun 2007
    65
    0
    0
    reisbureaumedewerkster
    zaandam
    daar ga ik ook van uit hoor maar soms wordt je zo onzeker van al die gekke kwalen. Gelukkig ben ik het niet de hele dag en vooral bij opstaan, verder eet ik lekker door hoor ;) .

    Maar ja ik zou zeggen we schaffen het ontpillen af want al die kwalen bij elkaar maken je helemaal gek.
     
  4. diaantjuh

    diaantjuh Lid

    16 jul 2007
    66
    0
    0
    woonbegeleidster
    breda
    idd het ontpillen kan je stapelgek maken.
    ik had het in het begin heel erg!
    misselijk, maar ook andere kwalen die ook bij zwangerscap horen.
    ik ging me daar zelf gek van maken. ik wacht nu 2 menstruaties af en ga dan evt pas testen bij de dr.
     
  5. cynthia1979

    18 jun 2007
    65
    0
    0
    reisbureaumedewerkster
    zaandam
    ja het is heel frusterend zeker ook omdat ik van mijn eerste zoontje per direct zwanger werd en met al deze dingen geen ervaring heb.

    Is wel raar dat het bij een 2de kindje anders is. in ieder geval wacht ik gewoon tot het weekend en dan zien we wel wat er gebeurd....

    is denk ik het verstandigst :rolleyes:
     
  6. Ireen79

    Ireen79 Actief lid

    4 jun 2007
    109
    0
    0
    Joh, bij elke zwangerschap kan het weer anders zijn. Ben zelf pas voor de eerste keer zwanger nu, maar heb heel veel verhalen gehoord van andere vrouwen die heel verschillende kwaaltjes hebben gehad bij verschillende zwangerschappen!

    Het is denk ik inderdaad wel even verstandig om even af te wachten, je lichaam kan je goed voor de gek houden als je zwanger wilt worden...
     
  7. Krissa

    Krissa Bekend lid

    16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Hoi,

    Ervaring met misselijkheid en ontpillen heb ook.
    De eerste ronde na de pil, heel erg en toen kon het echt niet anders zijn omdat we braaf hebben afgewacht zo als wordt geadvisserd. En nog draaide mijn maag wat extra rondjes bij het opstaan.

    Nu tijdens de 1 ronde ook las van misselijkheid, na een week of drie weg maar geen duivels.

    De pil is een raar ding en hoe je ontpilt is blijkbaar voor iedereen anders.
    Testen geeft je nu alleen de zekerheid die je misschien nodig hebt.

    In ieder geval veel succes en mocht het toch poi zijn, gefeliciteerd.

    Krissa
     
  8. cynthia1979

    18 jun 2007
    65
    0
    0
    reisbureaumedewerkster
    zaandam
    dit is mijn 2de ronde. Bij de eerste ronde was de innesteling niet goed.

    Nu hebben we wel geklust tijdens de vruchtbare periodes en gezien de snelheid van mijn eerste zwangerschap zou alles kunnen :rolleyes:

    Bij de vorige ronde was ik ook goed misselijk maar nu is het echt te veel, wel goed voor het afvallen!, daarnaast ben ik heel chagie, gevoelige borsten, had ik heel veel afscheiding maar is nu weer weg, hoofdpijn, erg moe, opgezetten buik, ruik alles, overgeven of de neiging tot en een opgezetten buik.

    Dus ja veel kwalen die ook allemaal bij het ontpillen hoor.

    We wachten het weekend wel af denk ik maar :oops:
     
  9. Karo

    Karo Lid

    9 nov 2006
    97
    0
    0
    financial expert
    België
    Hier ook eentje die, naast een enorme moeheid, bij het ontpillen vooral last had van de maag en misselijkheid. Geen pretje maar je moet erdoor!

    Toch wel erg als je ziet wat een neveneffecten het nemen van de pil kan hebben hé. Dat hebben ze mij bij de start nooit verteld.
     

Deel Deze Pagina