Hoi, Ik ben momenteel nog niet zeker of ik zwanger ben, ik zit morgen op 9DPO, ik vroeg mij af aan de zwangere vrouwen, zijn er lady's bij die op 9DPO mss een licht positieve zwangerschapstest hebben gehad? Ik ben veel te nieuwschierig en wil eventueel morgen al beginnen testen om de 2dagen Alvast bedankt!!
Ja ik had met 9dpo een heel duidelijk streepje. Met al m'n kids heb ik zo vroeg een duidelijk streepje gehad.
Ik 11dpo.. had niet eerder getest maar hij was zo duidelijk dat ik zelf denk dat hij ervoor ook al wel positief had kunnen zijn
Ik had op 7dpo al een streepje! Ze dachten even dat het er 2 waren gezien ik al zo vroeg positief testte! Maar het kan dus zeker. Hangt er vanaf hoe snel je lichaam de hormonen aanmaakt.
Ik had op 11DPO mijn eerste positieve test. Wist ook niet zeker wanneer de eisprong is geweest, maar heb even wat teruggerekend en kom dan uit 11DPO. Daarvoor wel getest maar steeds omo-wit. Nu alweer ruim 15 weken zwanger dus wie weet...
Nee vandaag nog niet getest, was deze ochtend al naar toilet geweest toen het plots trg in m'n gedachten schoot,smorgens is altijd zo druk hier in huis 😄 het wordt dus morgenochtend testen..
Ik testte 10 dpo een knaller maar ik denk dat hij een paar dagen eerder ook wel positief was geweest dan..