Vraagje aan andere honden liefhebbers

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dani11, 11 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolliewobbel

28 okt 2008
    68
    0
    0
    hallo

ja tegen ons zeiden ze ook wanneer doe je je honden en katten weg
    want dat is veekl te gevaarlijk
    wij hebben een 4 jarige teckel
    en een cocker spaniel van 1 jaar onze cocker spaniel is nacht blind en ziie alles op de dag in schimmen hij wortd geheel blind tussen nu en 4 jaar en als je iets verzet heb loopt hij er tegen aan
    we leren hem nu al aan alles wenen zoals de box en waar de hekjes zitten en dat ze soms dicht staan
    en de baby kamer heeft hij al mogen ontdekken

maar vindt dat geen reden om hem weg te doen
    hij kna ook met mijn zoon van 11 omgaan en kinderen die hij buiten tegen komt is hij ook supper lief tegen

onze poezen blijven ook en dan krijg je het antwoord ja maar als ze op de baby gaan slapen dan stikt de baby
    onze peozen weten nu al dat ze niet in de baby kamer mogen
    maar steeds als ze op vistite komen is het van en zijn de huisdieren nog niet weg wanneer gaan ze nu weg
    en als je dan zeg dat ze niet weg gaan o wat ben je onverantwoord bezig

vindt het echt onzin om mijn huisideren weg te doen omdat er een baby komt

groetjes wolliewobbel

2. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.675
    1.433
    113
    sommige mensen zijn onvoorstelbaar. De honden zijn toch gewoon deel van het gezin.
    Wij hebben 2 tervuerense herders die dol zijn op kinderen. Ze zijn al van kleins af aan gewend aan kinderen en spelen altijd heel lief met alle kinderen. Mijn oudste hond gaat echt naast zo'n kleintje zitten en als de baby begint te huilen gaat hij heel solidair mee zitten piepen en als je dan niet snel genoeg bij de kleine bent komt hij je echt op halen zo lief.
    De honden mogen bij ons toch al niet op de slaapkamers komen dus dat is geen probleem. Gewoon gezond verstand gebruiken en honden en kinderen niet alleen laten dan is er niks aan de hand.

De hond wist al eerder dat ik zwanger was als ikzelf :) . Mijn man en ik zeiden al tegen elkaar waar de oudste last van heeft hij loopt hele dagen achter me aan en springt niet tegen me op ligt de hele avond strak voor me, een paar dagen later een test gedaan bleek ik zwanger 8) . Heb nu dus een grote waakhond in huis.

3. machoangel

11 okt 2008
    31
    0
    0

Ja joh, ik roep er tegenwoordig heel hard achteraan; Pas op ze hebben al in geen dagen gegeten :evil: wordt soms zo moei van opmerkingen die mensen maken.

4. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    hallo, ik heb zelf 3 honden, maar geen haar op mijn hoofd dat er een weg moet, de zus van mijn vriend begon er pas geleden ook over, van hoe doe je het straks met de honden, ik zei hoezo, ja zei ze je kunt ze moeilijk alle 3 houden, ik was kwaad niet normaal, hoezo kan ik ze niet alle drie houden, ik heb vaak zat gehoord, dat het bijna nooit problemen op levert, als je de honden maar op een rustige manier kennis laat maken, en na een paar dagen zijn ze het gewend, je moet ze natuurlijk absoluut niet weg duwen, of ze er van weg houden, want dan heb je wel kans op problemen, maar mijn honden blijven waar ze zitten, lekker gezellig bij ons, ik vind het heel erg als mensen der hond weg doen omdat ze een baby hebben gekregen, als je dat doet moet je niet aan honden beginnen, het is een ander verhaal natuurlijk als de hond vreemd gedrag vertoont naar de baby toe.

groetjes

Deel Deze Pagina