Cadeautje starten IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door buikje Essie, 24 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Een vriendin van mij liet gisteren weten dat ze eindelijk met IVF mogen beginnen. Super nieuws natuurlijk na al die jaren en testen, operaties enz. Nu wilde ik haar graag een kleinigheidje geven om haar daar mee te feliciteren. Bij mij kwam meteen het idee op een kaartje te kopen met de tekst erop, weer een paar stapjes dichterbij en daar een paar babyschoentjes bij te doen maaarja....kan natuurlijk ook een beetje rot overkomen. Ze is heel positief aangelegd en elke manier van medeleven stelt ze zeer op prijs.

Hebben jullie een idee waarmee ik kan laten weten dat ik het gewelig voor ze vind?

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik vind dat ook al een mooi idee van je!
    super lief dat je zo met haar meeleeft ;)

3. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Wat lief van je dat je meeleeft.
    Ik denk dat ze het zeker wel zal waarderen.
    Ik heb toevalig een paar dagen geleden van mijn schoonzusje een armbandje gekregen.
    Met allerlei steentjes erinverwerkt en elke steen staat voor wat anders.
    1 voor lichamelijk welbevinden, 1 voor geestelijk welbevinden, 1 voor moed en doozettingskracht.
    Ze heeft me dat gegeven na de mislukte 2e poging.

Eerder heb ik al eens een guardian Angel gekregen van een vriendin.
    Ik heb dit altijd heel erg gewaardeerd om zoiets te krijgen.

Persoonlijk zou ik de babyschoentjes pijnlijk vinden. Maar dat is ook afhankelijk van in welk stadium je je bevind en hoe je je voelt op dat moment.

Ik vind je echt een toppertje dat je zo meeleeft.

Liefs Hope

PS: wens je vriendin maar veel succes.

4. buikje Essie

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Bedankt voor jullie reakties!

Ik zie haar vanavond dus vandaar dat ik er nogal wat haast bij heb.

Dat van die stenen vind ik ook wel mooi hope, ik heb dat ooit aan een collega gekregen die een aantal miskramen heeft gehad. Een vruchtbaarheidssteen aan een ketting en heeft gewerkt! Na wat hulp in het ziekenhuis een dochter gekregen en vlak daarna spontaan zwanger. Denk dat dat inderdaad een beter idee is dat iets van schoentjes. Moet alleen even kijken waar zoiets te koop is.

Meer ideeen altijd welkom!

5. buikje Essie

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik heb net een kaart gekocht van beschermengel (zo'n moderne van de expo) met de tekst: Jouw beschermengel helpt je om de deuren naar kleine wonderen in je leven te openen.
    Hierop zit een klein kaartje waarop staat ik help je om al je dromen te vervullen.

Hierbij een sleutelhanger van een beschermengel (dezelfde als op de kaart) met een labeltje eraan voor gezondheid en geluk.

Ik heb bij de tuinen wel een steen gezien maar daar stond echt heel duidelijk op voor onvruchtbaarheid en dat vond ik zo hard overkomen. Ik weet nog dat ze ergens ok stenen verkochten met de tekst ter bevordering van de vruchtbaarheid dat komtdan wat liever over dus vandaar dit cadeautje.

Ben benieuwd of het gaat helpen :)

6. wat ontzettend lief van je dat je zo je meedeleven toont aan haar.
    wat ik zelf leuk zou vinden is een plant/bloem met een mooie betekenis in de naam.
    zo staat een lelie voor geluk en een primula voor hoop.

je kan haar ook een cadeaubon geven voor de sauna, acupunctuur, of iets anders waar je van tot rust komt.

iets wat ook persoonlijk kan zijn is een mooie beeldje, een schilderijtje of een kettinkje/armbandje.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wauw, jij bent echt lief!

De babyschoentjes kunnen altijd nog ;)
    Dit idee vind ik beter!

8. buikje Essie

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    :oops:

Ja dat van die schoentjes sloeg ok meer op weer een stap dichterbij zeg maar....maar dit is inderdaad beter.

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.067
    2.203
    113
    Brabant
    ik snapte het idee van de schoentjes, maar dit is tactischer denk ik! Wat lief van je, dat je zo meeleeft! wens haar maar succes van ons allemaal:)

10. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    Een klein boedhaatje is ook altijd leuk...

11. Izzie

Izzie Actief lid

5 aug 2006
    383
    0
    0
    Wat ontzettend lief van je!

Toevallig heb ik gisteren mijn vriendin een kaart gestuurd om haar te bedanken voor de viendschap en dat ik alles bij haar kwijt kon.
    En toen ik vanmiddag bij haar kwam bleek dat ze gisteren ook een kaart voor mij had en daar had ze een gedicht in gemaakt.
    Tranen natuurlijk, maar zo lief.
    Ik heb ook een beschermengel van haar gekregen.
    Zo lief!

Deel Deze Pagina