Ha meiden, Ik heb een vraag. Ik ga zelf mijn geboortekaartjes maken en wil heel graag kaartjes van 11 bij 11 cm. Gewoon omdat ik het een leuk klein formaat vindt. Nu heb ik geinformeerd bij TNT en nu blijkt dat een envelop moet aan een zijde minimaal 14 cm zijn. Dus ik moet mijn kaartje aanpassen naar 14 bij 14 cm. Maar ik vind dat veel te groot voor een geboortekaartje. Dus mijn vraag: heeft iemand ook een klein formaat kaartje verzonden en zijn deze allemaal aangekomen? Alvast bedankt...
nog nooit van gehoord. ik heb altijd van die inimini kerstkaartjes 6 bij 6 ofzo. en die komen altijd aan
Weet je waarom de tnt dat zegt, omdat de sorteermachines die kleine maatjes niet pakken en zij dat dus met de hand moeten sorteren Kerstkaartjes zijn er idd ook in 11x11 ( en kleiner )
Owww. super om de positieve reacties te horen. Dan ga ik het gewoon doen!! Super! Heel erg bedankt! Ben gelijk gerustgesteld! Want ik vind zo klein veel schattiger!
Weet iemand een winkel waar ik kleine witte enveloppen kan kopen? Dus 12 bij 12 cm? Bedankt voor alle reacties. Ik ga het risico gewoon nemen...
Ik heb al in heel veel winkels gekeken en zelfs de drukker gebeld maar bijna overal verkopen ze vanaf 14 bij 14 cm.
Google Online zijn de enveloppen te vinden! En idd gewoon versturen. Krijg van een vriendin vaker kaartjes die zijn nog kleiner en komen dus ook gewoon aan. Is alleen meer werk voor de tnt...