Moederdag

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Buurvrouw31, 14 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buurvrouw31

Buurvrouw31 Actief lid

4 okt 2012
    441
    48
    28
    Utrecht
    Lieve vrouwen,

Een gedichtje voor alle mensen om hen te laten zien dat moederdag niet voor iedereen een feestje is:

Ik denk vandaag aan al die vrouwen die alleen in hun hart moeder mogen zijn
    Voor hen vandaag geen ontbijt op bed, geen tekening, juist deze dag doet pijn
    Bloed, zweet en tranen voor een droom, een wens, een onzichtbaar kind
    Laat deze vrouwen vandaag ook weten hoe bijzonder jij ze vindt.

Zelf kan ik na 4 jaar mmm dit jaar voor het eerst van moederdag genieten met mijn dochter van 6 maanden. Toch denk ik vandaag vooral ook aan jullie, aan de vrouwen die zo enorm graag hun grootste wens in vervulling zien gaan: deze dag is ook voor jullie, want moeder ben je in je hart.

Rots, Betsy, Chiquilla en 12 anderen vinden dit leuk.
  2. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Ja, ik doe met je mee!
    Ondanks dat ik nu zo dankbaar en blij ben dat ik eindelijk moeder ben geworden van mijn zoontje, denk ik nog steeds aan al die wensmama's.
    Ik weet nog heel goed hoe het voelde en wil jullie bij deze even een dikke knuffel geven!!!

Zonnebloem6 vindt dit leuk.
  3. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Sluit me hier graag bij aan!
    We beseffen ons maar al te goed hoe intzettend gezegend we zijn. Vandaag ook een paar keer gedacht aan de dames die dit (nog) niet hebben mogen meemaken

4. klaver85

klaver85 Bekend lid

26 nov 2014
    757
    182
    43
    Sluit me hier graag bij aan!
    We beseffen ons maar al te goed hoe intzettend gezegend we zijn. Vandaag ook een paar keer gedacht aan de dames die dit (nog) niet hebben mogen meemaken

5. Nirosa

Nirosa Actief lid

14 jul 2015
    127
    8
    18
    Vrouw
    Ik sluit me hier ook bij aan. Zo'n dag als vandaag zal veel harder aan komen bij jullie.

6. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Mooi❤️

7. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.407
    1.200
    113
    Hier ook nog een mooie!

Bijgevoegde bestanden:

Ysabella, Zonnebloem6 en Zara75 vinden dit leuk.
  8. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Lief van jullie... moederdag is hier stil voorbij gegaan. Het was extra pijnlijk, omdat het voor mijn moeder de eerste moederdag was nadat mijn oma in maart overleed. We hebben elkaar even gebeld en verder gewoon gedaan alsof vandaag er niet was. Een gewone zondag in mei...
    Knuffel voor alle meiden die het nodig hebben. En TS, stiekem vind ik het ook fantastisch dat jij je eerste moederdag hebt gehad. Die verhalen geven ook hoop!

9. Elocina

Elocina Actief lid

19 aug 2015
    472
    106
    43
    Wat lief dames. Inderdaad een paar keer extra slikken vandaag...

10. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Hier ook veel gedacht aan de wensmama's. Ondanks dat een 2e nog niet echt wil lukken heb ik wel al 1 prachtig mannetje en ik weet dat ik daarmee ontzettend gezegend ben. Maar op zo'n dag als vandaag is het extra zwaar voor de wensmama's. Dus hierbij ook nog een gedichtje die ik mooi vond voor jullie. Er wordt aan jullie gedacht lieve meiden! Knuffel!

Bijgevoegde bestanden:

11. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland
    Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal, geef de hoop niet op!! <3

12. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Lieve allemaal,

Ik heb vandaag ook gedacht aan alle vrouwen die zo graag moederdag zouden willen vieren. Het is iedereen zo gegund. Ik weet hoe het voelt, maar voor het eerst dit jaar, na 2 jaar ellende, heb ik moederdag mogen vieren. Lieve meiden, houd vol, houd hoop! <3 <3

13. Moi1985

Moi1985 Actief lid

2 jul 2014
    414
    27
    28
    Hier nog een gedichtje die ik zelf erg mooi vind. Heel veel sterkte voor jullie allemaal!!

Bijgevoegde bestanden:

14. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Echt een mooi gedicht.

Blijft pijnlijk deze dag. Maar heb het gelukkig samen met mijn zus wel heerlijk kunnen vieren met onze moeder.

Deel Deze Pagina