Lieve vrouwen, Een gedichtje voor alle mensen om hen te laten zien dat moederdag niet voor iedereen een feestje is: Ik denk vandaag aan al die vrouwen die alleen in hun hart moeder mogen zijn Voor hen vandaag geen ontbijt op bed, geen tekening, juist deze dag doet pijn Bloed, zweet en tranen voor een droom, een wens, een onzichtbaar kind Laat deze vrouwen vandaag ook weten hoe bijzonder jij ze vindt. Zelf kan ik na 4 jaar mmm dit jaar voor het eerst van moederdag genieten met mijn dochter van 6 maanden. Toch denk ik vandaag vooral ook aan jullie, aan de vrouwen die zo enorm graag hun grootste wens in vervulling zien gaan: deze dag is ook voor jullie, want moeder ben je in je hart.
Ja, ik doe met je mee! Ondanks dat ik nu zo dankbaar en blij ben dat ik eindelijk moeder ben geworden van mijn zoontje, denk ik nog steeds aan al die wensmama's. Ik weet nog heel goed hoe het voelde en wil jullie bij deze even een dikke knuffel geven!!!
Sluit me hier graag bij aan! We beseffen ons maar al te goed hoe intzettend gezegend we zijn. Vandaag ook een paar keer gedacht aan de dames die dit (nog) niet hebben mogen meemaken
Sluit me hier graag bij aan! We beseffen ons maar al te goed hoe intzettend gezegend we zijn. Vandaag ook een paar keer gedacht aan de dames die dit (nog) niet hebben mogen meemaken
Lief van jullie... moederdag is hier stil voorbij gegaan. Het was extra pijnlijk, omdat het voor mijn moeder de eerste moederdag was nadat mijn oma in maart overleed. We hebben elkaar even gebeld en verder gewoon gedaan alsof vandaag er niet was. Een gewone zondag in mei... Knuffel voor alle meiden die het nodig hebben. En TS, stiekem vind ik het ook fantastisch dat jij je eerste moederdag hebt gehad. Die verhalen geven ook hoop!
Hier ook veel gedacht aan de wensmama's. Ondanks dat een 2e nog niet echt wil lukken heb ik wel al 1 prachtig mannetje en ik weet dat ik daarmee ontzettend gezegend ben. Maar op zo'n dag als vandaag is het extra zwaar voor de wensmama's. Dus hierbij ook nog een gedichtje die ik mooi vond voor jullie. Er wordt aan jullie gedacht lieve meiden! Knuffel!
Lieve allemaal, Ik heb vandaag ook gedacht aan alle vrouwen die zo graag moederdag zouden willen vieren. Het is iedereen zo gegund. Ik weet hoe het voelt, maar voor het eerst dit jaar, na 2 jaar ellende, heb ik moederdag mogen vieren. Lieve meiden, houd vol, houd hoop! <3 <3
Echt een mooi gedicht. Blijft pijnlijk deze dag. Maar heb het gelukkig samen met mijn zus wel heerlijk kunnen vieren met onze moeder.