Ik ben 10 april geopereerd maar heb nog zo'n last van de narcose (denk dat dat het is iig) ben zo moe,kan zowat hele dagen slapen en dan nog ben ik moe en energieloos. Enig idee hoe lang dat kan duren en wat ik er aan kan doen om me beter te voelen(slik nu multivitamine).
Je kunt nog wel een poos last houden, hoor. Het kan door de narcose komen, de ingreep zelf, de stress misschien, het herstel. Laat het anders voor de zekerheid even nakijken. Beterschap!
Gedeeltelijk maar voor mijn gevoel is het (ook) de narcose. (Ik heb een maagverkleining met bypass gehad,morgen moet ik naar de dietiste dus ga het er met haar ver hebben.).Verder voel ik me goed,geen pijn ofzo meer.
Ik heb in 6 jaar tijd 3x narcose gehad waarvan 2 langdurige. Heb er blijvende schade aan overgehouden (concentratiestoornis, geheugen, afasie).
Je kan er een poos last van hebben. Ik had na 6 maanden nog last van de narcose Narcose heeft een lange halfwaardetijd. Duurt lang voordat het uit je bloed is. Vooral als je een lange operatie heb gehad. De mijne duurde 4 uur
Ik ben in januari geopereerd en heb nog steeds niet mijn volledige concentratie terug. Je moet jezelf weer trainen als het ware. Slapen is een drama. Ik ga er vanuit dat dit nog wel even duurt. Ik doe ontspanningsoefeningen en probeer mijn hoofd leeg te maken voor het slapen gaan.
Klopt concentratie en dinge onthouden is bij minder dan voor de operatie. Is inmiddels 2 jaar geleden
Afasie? Ja? Ik ben in de afgelopen 4 jaar 8 keer geopereerd, waarvan 2 flinke ingrepen. Ik heb sinds een paar jaar ook erg last van 'verkeerde woorden zeggen'. Heel irritant! Maar dat kan dus door narcose komen? OT, ik heb altijd een week of 6 last van de vermoeidheid.
Ja, helaas. De neuroloog heeft dit geconstateerd. Ik heb er mentaal veel last van gehad, als ik niet zo moe ben, gaat het wel.
Ik ben geopereerd toen ik 12 weken zwanger was en heb zeker ruim 2 weken last gehad van de nasleep van de narcose.
Voor zo'n grote buik OK en pas de 12e dag post-ok vind ik dat helemaal niet vreemd!! Je lichaam heeft héél veel energie nodig om te herstellen. Van buiten van het wel mee, maar van binnen is het een flinke wond, ze hebben flink huisgehouden hoor! Daarnaast ben je niet in staat om voldoende intake te hebben om aan te sterken, en moet jouw lichaamn wennen aan een lagere energiebehoefte (terwijl het nu juist veel meer energie behoeft!) dus... neem gewoon de tijd, en dat is echt wel 2-3 maanden hoor, voordat je echt herstelt bent. Beterschap!
Pfoe, ruim een maand geleden een operatie van ruim 5 uur gehad, en tot de dag van vandaag onwijs moe van de narcose .
Het is voor iedereen anders hoe lang je er last van hebt, je kan niet zeggen een week per 1/2 uur narcose. Ieder mens heeft een anders gestel. Ik draag er na ruim 6 jaar nog dagelijks de gevolgen van.
De 12e van deze maand geopereerd, ben erg moe!! Zal nog wat nasleep zijn van de vorige maanden alleen maart van dit jaar geen operatie gehad.. Komt vast goed, lekker aan toe geven als dat kan
Uiteraard is het voor iedereen anders, maar zo is het mij door de chirurg verteld na een blindedarmoperatie... en dan heb je het over een gemiddelde.
Ja pfff ik wil (zoals gewoonlijk) weer eens te snel maar het is idd niet niks,ben in 3wkn ook 18kg afgevallen dus dat vraagt natuurlijk ook nogal wat.Vanmiddag naar de dietiste en mag nu mijn eetschema gaan opbouwen dus hopelijk scheelt dat. Vergeetachtig enzo ben ik ook,kom niet uit mijn woorden,dat komt echt door de narcose,maar er zit niks anders op dan geduld blijkbaar.