En dan zitten we stiekem toch weer op 38 weken!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chantalk, 15 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Nou hier zit ik dan weer :)
    Onze kleine bengel neemt er alle tijd voor.
    Had gedacht om hem/haar nu toch wel in onze armen te hebben.
    Met 34 weken en 5 dagen last van weeën snel naar het zh en maar hopen dat het blijft zitten. :(
    Twee dagen later naar huis omdat het weer rustig is geworden.
    Met veel spanning afwachten tot we de 37 weken hebben bereikt want dan mag het komen en mag ik thuis bevallen.
    De 37 weken gaan voorbij en dan eindelijk met 37 weken en 3 dagen beginnen de weeën weer :D
    Joepie! het komt!...........
    euh..... niet dus! Joop bedenkt zich dat het toch wel heel fijn is in het buikje bij mama! Nog even lekker blijven zitten dus. :(

En dan morgen zitten we al weer op de 38 weken.
    pff nooit gedacht dat ik die nog zou halen.

Nou ja hobbelen maar vrolijk verder naar de 40 weken en wie weet 42 weken. :)

Sorry moest even mijn hart luchten, want begin me nu toch wel te vervelen. :oops:

liefs Chantal

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Het is nu al een dwarsligger Chantal. :) Meid ik hoop dat je snel "Joop"in je armen mag hebben. Probeer je tot die tijd nog even te vermaken, lezen, wandelen, hobby etc. En anders kom je ons maar lastig vallen dan helpen we je de laatste weken wel door.

3. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoop dat je kleine snel komt.. kan me voorstellen dat je je kindje zo snel mogelijk in je armen wil sluiten.. :)

Succes nog even met de laaste lootjes en veel ananas eten, zeggen ze! :p

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    De laatste loodjes... succes ermee :)

5. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ik weet soms even niet meer wat ik nog kan doen. :)
    Alles is al klaar in huis. 's morgens zorg ik dat alles weer netjes is thuis, maar de rest van de dag pfffff.
    Dacht net.. oh lekker stukkie lopen de hondjes, was net de straat uit krijg ik me toch een scheut in mijn heup :( dan maar weer omdraaien want om nu mank te gaan lopen met twee hondjes waarvan er 1 ook huppelt met een mank pootje ziet ook weer zo leuk uit :)

en ananas eten...ja ze zeggen dat het helpt hè?
    we hebben al vanalles geprobeerd dus denk dat die kleine er echt nog niet klaar voor is.
    Ik moest het van mijn moeder maar eens proberen met een stukje kaas voor de uitgang mss dat dat helpt. :D ;)

6. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    :confused: stukje kaas voor de uitgang? :)
    vervelend he, dat wachten.... Ben er ook helemaal klaar mee hoor.

7. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    haha dat zei mijn moeder ook altijd, maar ja als ze niet van kaas houdenblijven ze helemaal binnen hoor, die van mij bleef dus ook stug zitten kaas of niet, die hebben ze er in het ziekenhuis uit moeten pesten :)
    Dus helaas kaas werkt ook niet :p

8. chantalk

chantalk Fanatiek lid

hmmm das jammer :)
    Of zoals die reclame met dat blikje bier (volgens mij).
    heb helemaal dubbel gelegen van het lachen. :D

9. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Deel Deze Pagina