hoi meiden, wie van jullie hebben een huurwoning en wat betalen jullie aan de huur? Excl of incl? Is het particulier? En hoeveel slaapkamers heeft het? Sorry voor de vragen.. ben gewoon erg nieuwsgierig.. ben zelf op zoek naar een woning met minimaal 2 slaapkamers maar wat ze tegenwoordig vragen is echt belachelijk!:x... Misschien is het ook wel handig als je zegt welke provincie/waar je woont. (omdat de ene een stuk duurder is dan de ander)! Je hoeft natuurlijk niet op alle vragen antwoord te geven... Liefs.
wij hadden een huur woning ( nu koop ) maar wij betaalde voor 50m2, 2 slaapkamers 535 excl. Was niet particulier en we woonden omgeving zaanstad gas en licht was 150 er bij op
Wij betalen 575 excl.gas water en elec betalen we 200 voor Wij hebben een hoekwoning met best wat grond en 3 slaapkamer. Dan hebben we ook nog een vlizo trap naar zolder Maar nu hebben we een zelfde type woning gekocht (ook hoek) met iets meer grond en een tweede vaste trap naar de zolder en betalen we 550 hypotheek. Provincie Zeeland Groetjes MamaGirag
Ik huur particulier bij een makelaar. Ik betaal E720,- (na verhoging 1 juli) dit is excl. Daarvoor heb ik wel een ruime woonkamer, ruime tuin, 3 slaapkamers, zolder dat uit twee delen bestaat, dus je kan een deel als slaapkamer inrichten. In een kindvriendelijke sociale buurt. Het is prijzig voor het noorden hier, maar dan heb je wel wat. (woningstichting zit je rond de 300 a 400 euro voor dit huis)
Ik betaal 500,- exclusief GWE. Hiervoor heb ik een woning met 4 slaapkamers, zolder, voor-en achtertuin. Is via de woningbouw en volgens mij mag ik niet klagen wat de prijs betreft. Mijn woning staat overigens in Vorden, in de achterhoek
wij betalen 555 en 240 aan gas water licht (hebben 2 aquas zonnebank droger ) we wonen in een hoekwoning met 4 slaapkamers en een grote zolder met vaste trap. heb een mooie tuin zowel voor als achter.
ons huurhuis had 2 redelijke slaapkamers, woonkamer (incl. eethoek) van 24m2 en een balkon, hier betaalden we uiteindelijk rond 450 excl. voor via de woningbouw. regio rotterdam voor ons koopappartement betalen we stuk meer, maar hebben ook veel meer ruimte en het wooncomplex is een stuk fijner!
ik betaal 530 aan huur, heb 3 slaapkamers, vlizotrap naar de ruime zolder, voor een mooie tuin en achter best een flinke tuin, en een klein schuurtje.
700 euro incl zeer luxe nieuwe keuken ( alles inbouw, granieten werkblad, hoogglaswit... zucht.. ik zit nogsteeds te wachten tot de aannemer belt wanneer ie em komt plaatsen. Hoop nog voor de bouwvak ) Ik heb 4 slaapkamers en een zolder met plat dak. Grote badkamer, houten schuur buiten. Open keuken. Het is een nieuwbouwwoning die vorig jaar is opgeleverd. Wij wonen er nu pas een maand. Gehuurd van de woningstichting. We betalen 135 euro gas en licht
Appartement met 1 grote slaapkamer en 1 mini slaapkamertje voor ongeveer 850 euro incl., via een makelaar, in het midden van een land (dorp)
Wij wonen in Gelderland op de Veluwe, en hebben een hoekeengezinswoning met 5 slaapkamers, achtertuin en carport en schuur aan de voorkant. Badkamer met bad en douche apart, 2 toiletten. Wij betalen 762,- excl. gwl, particulier.
We hebben nu een koopwoning maar hiervoor betaalden we 620 euro excl huur per maand (we betalen nu 530 aan hypotheek... ) We hadden een tussenwoning van 140m2 met een grote woonkamer van 12x5m, open keuken, bijkeuken, 3 slaapkamers op de 1e verdieping en 1 hele grote kamer op de 2e verdieping. Tuin van 6x5 voor en achter. Dit was in de provincie Groningen.
Wij betalen voor een particuliere 3 kamer woning 1000 euro inclusief g/w/l en tv en internet Helaas hebben we geen andere optie
Ik huur niet meer, maar 2 jaren geleden betaalde ik dit aan onze huurwoning; 330 euro voor een 2 onder 1 kap jaren 50 woning. Deze woning had overal dubbelglas, maar verder niet super geisoleerd. Had 3 slaapkamers, waarvan 1 hele kleine. En een vlizotrap naar zolder die niet geheel beloopbaar was. En verder had het een grote oprit en een ruime voor en achtertuin. Dit huurden we in noord groningen.
Ik betaalde voor mijn huurwoning 470 voor 68m, dat was 1 grote slaapkamer en 1 klein kamertje. en dan nog ong 180 p.m voor gas-water-licht. Omgeving amsterdam..
484,- via de woningbouw. 3 slaapkamers (waren eerst 4 maar bij renovatie is 1 slpkamer een douche geworden) Zolder met vlizotrap, Tuin van 15x5 En een bijkeuken. Tijdens renovatie hebben wij een schuifpui gekregen en is de muur tussen keuken en woonkamer opgebroken. Woon in provincie drenthe. bijgevoegd een plattegrond van hoe de woningwas voor de renovatie.
oh ja gas en electra 204 p/maand maar dat is nog gebasseerd op voor de renovatie en dus zonder alle isolatie.