vraagje aan de bi seksuelen

Discussie in 'De lounge' gestart door Charlie84, 5 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charlie84

Charlie84 Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    hahaha ja mijn man vraagt dat ook vaak, we kunnen ook op een terras samen mooie vrouwen kijken :D Dat is dan wel een voordeel :D

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    #42 denanja, 5 feb 2014
    Laatst bewerkt: 5 feb 2014
    ja erg vervelend idd. meestal lach ik ze uit. of leg ik het gewoon uit. wel echt zo van pfff doe toch eens normaal denk toch een na.

ze denken idd dat ik ook op elke vrouw val maar dan zeg ik jij valt toch ook niet op elke vrouw.

of zeggen ze je moet echt een piemel proberen vind je vast lekker, dan zeg ik (tegen de jongens) probeer jij dan ook eens een piemel... zijn ze snel uitgelult. ;):cool::D

3. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik kan me een periode herinneren dat echt iedereen bi was.
    Haha maar bi is toch bi? Who cares wat anderen daar van denken

4. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik vind het gewoon gênant hoe sommige mensen reageren op mensen die (ook) op het zelfde geslacht vallen. Als ik jou was zou ik het ook nooit meer vertellen, dat is het probleem van hen hoor, niet die van jou. Omdat jij mensen geen ongemakkelijk gevoel wil geven? Lekker boeiend of zij zich ongemakkelijk voelen, het is veel belangrijker dat jij gewoon jezelf kan zijn zonder gelijk alles te hoeven vertellen. Ik val toch ook niet op elke kerel die naast me staat? Al stonden ze naakt naast me onder de douche, ik raak niet zomaar opgewonden van de eerste de beste die voorbij komt zwiepen hoor.

5. NoukjeTygo

NoukjeTygo Fanatiek lid

3 apr 2012
    1.379
    0
    0
    *proest* daar ging mijn koffie!
    Hahaha!:D

6. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Je maakt het te groot denk ik. Ik ben ook bi en ga gewoon met vriendinnen naar de sauna of ik 1 kleedhokje, ook als ze niet weten dat ik bi ben. Maak me ook nooit druk dat ze dat via via achteraf horen, ik val toch niet op iedereen? Ben trouwen getrouwd, mijn hormonen vliegen echt niet meer alle kanten op.

7. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vind het sowieso altijd iets 'geks' je valt toch op een persoon, niet op een geslachtsdeel?
    En tja of die persoon dan een man of een vrouw is, maakt voor mij niks uit.
    En als dat ter sprake komt zeg ik dat ook zo, maar er zijn maar weinig momenten waarop dat ter sprake komt ;)

8. Jenny1980

Jenny1980 Niet meer actief

Maar als je al gesetteld bent met je man/vriend. Wat is dan het nut om nog te vertellen dat je bi bent. Je gaat er dan toch hopelijk van uit dat dit de man is met je je verdere leven deelt. Ik ga toch ook niet vertellen dat ik op mannen val????

Deel Deze Pagina