Leukste/vreemdste cadeau

Discussie in 'De lounge' gestart door Chivay, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Ik zag gisteren een topic over de leukste en vreemdste kraamcadeau's voorbij komen..

Maar ben eigenlijk ook wel heel benieuwd wat het leukste en wat het vreemdste/raarste/gekste cadeau is dat je ooit gekregen hebt..

En je vriend/man??

En evt voor je kinderen?

(Mijn vriend is deze maand jarig ;) meteen even leuke ideetjes op doen :D )

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik heb van mijn vader ooit eens een champagne weekend kado gehad. Zijn met zijn vieren (Vader + zijn vrouw + ik en mijn hubbie) naar Epernay in Frankrijk vertrokken en hebben het hele weekend Champagnes geproefd. Heerlijk! Maar je moet natuurlijk wel van Champagne houden.

Heb van een vriend van mijn man ooit eens een vreemd kado gehad: een tafelventilator...? Kwam overigens erg goed uit. Het werd die zomer erg heet en heb er nu nog steeds profijt van.

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Een nachtlampje.. opzich niets vreemds aan, maar kreeg er elke feestdag (sint,kerst,verjaardag) weer 1.. en van dezelfde mensen.. werd er niet goed van :D

4. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    hahaha ja dat is wel gek idd zovaak een nachtlampje!

5. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

van mijn ouders hebben we al vaak waanzinnige cadeau's gekregen,

weekendje weg, dagje weg, toen bleek dat ik chronische ziek was en ook nog eens reuma erbij hebben ze ons nieuwe goede matrassen gekocht die goed zijn voor mensen met reuma

toen ik zwanger bleek van een jongen heb ik een pandora ketting gekregen met een jongenskopje eraan en aan beide kanten naast het kopje een bedeltje van bloemetjes.

en een vakantie, en heel veel leuks voor de kinderen,

ehmm gekste cadeau's.....
    zijn vader geeft altijd geld voor elke gelegenheid.

Mijn schoonmoeder komt regelmatig met gekke dingen aan
    ,
    dan komt ze met een plastic overall voor in de tuin... die we overigens niet hebben, alles is betegeld

ehmm een gereedschapskist die in de aanbieding was bij de action terwijl dat 2 maand geleden ook al zo was en ze die toen ook al had gekocht,

ze kwam een keer met een dweil en 2 van die hoesjes voor eromheen.

een pyjama 3 maten te groot van satijn voor mij,;)

toen ze hoorde dat mijn moeder een super mooie pandora ketting had gekocht .. kocht zij er ook 1 voor mij,

een kinderkettingkje met een dolfijntje eraan..... ik kreeg hem nog maar net dicht.... zo klein was die !

ze kwam zelfs een keer met 2 ingepakte flessen ketchup want manlief is gek op ketchup :(:(:(

6. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Het enige wat me zo snel te binnen schiet zijn zakdoeken... vond ik een beetje vreemd.;)

Die nachtlampjes haha

7. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    hahahahahaha

Mijn oom die verzint altijd iets leuks. Meestal geeft hij geld, maar als hij weer waarvoor je het wilt gebruiken dan verzint hij iets met dat thema :D Wilde bijvoorbeeld eens een swarofski beeldje van winnie the pooh, had hij een plaatje ervan uigeprint en samen met het geld ingelijst :D (was helaas te weinig voor het hele beeldje ;))

8. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    mamaR; dat is wel heel erg genant ja!

ik kreeg een keer mannenluchtje, haha, had ik ook niet zoveel aan1

9. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    haha, mijn man heeft eens voor zijn verjaardag een alcoholcontrole meetkastje gekregen van zijn opa, terwijl hij niet drinkt en dat weet zijn opa ook:(

10. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Mijn oudste dochter kreeg toen ze 2 jaar werd een pop.
    Alleen...het was net Chucky van de film 'Childs Play':$
    Zoooo eng!!!!
    Zag er ongeveer uit als deze;

Toen de visite weg was zei ze ook dat ze de pop raar vond.

Wij hebben 'm weggedaan, iets wat ik normaliter nooit zal doen bij een cadeau. Maar dit was echt te eng voor woorden!
    Hoe kan iemand in vredesnaam zo'n enge pop kopen?!?!

11. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Toen we net verkering hadden en we sinterklaas aan het vieren waren (6 jaar geleden)...
    Ik had kledinghangers op mn verlanglijstje staan. Tipisch mn vriend, ik pak het uit... Kledinghangers... Jawel, BABYkleding hangers.
    Uhhmm wat moet ik hiermee? Hoezo dat wilde je toch hebben? Ja, maar hier passen mijn kleren toch niet op??? Hoezo? dit zijn BABYkledinghangers. Oooohhhhwww, niet gezien ;)

Inmiddels heb ik ze wel in gebruik hihi, zie banner.

12. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik heb een keer twee standaard witte kussenslopen gekregen...
    Was van een oudere vrouw (soort oma van me), maar het was erg lief bedoeld.

13. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Briefpapier dat al duidelijk een jaar of 10 op zolder stoffig had liggen worden...

14. Onder water

Onder water Niet meer actief

Wij hebben een keer een vriend van ons zo'n fluorgroene Borat string gekocht en mijn man kocht er ook gelijk één. Tijdens zijn feestje zijn de jongens zich om gaan kleden, met watervaste stiftsnor!!!!! Stond keiharde muziek aan en het was super druk, zie je opeens die 2 heen en weer springen in die stringetjes gewéldig!

15. esmeralda76

esmeralda76 Actief lid

1 nov 2010
    345
    0
    0
    Helaas werkeloos
    Hillegom
    Ik kreeg altijd ergggg aparte cadeautjes van mijn schoonmoeder.
    En ze deed dat met een stalen blik.
    Ik kreeg gebruikte panty`s en ondergoed van haar.
    Mijn man gebruikte onderbroeken van ZIJN opa.
    Tassen vol met levensmiddelen die gemiddeld 1 jaar over datum waren.
    De kinderen kregen b.v. voor hun verjaardag een doosje met gebruikte potloden, die al 40 jaar oud waren en alleen nog maar stompies waren.
    Toen mijn jongste dochter geboren werd kreeg ik als kraamcadeau een 2de hands winterjas uit de kringloop maat 140 !!!!
    Zo`n pasteltint streepjes jas die uit de jaren 80 kwam.
    Toen ik droog vroeg of hij niet een ietsiepietsie te groot was voor een pasgeboren baby, kreeg ik het antwoord dat ik haar er gewoon in moest leggen en de mouwen moest omvouwen om de kleine.
    Zo heb ik denk ik 14 jaar lang dat soort cadeautjes gehad.
    Ga het denk ik nog missen nu ze overleden is....

16. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik kreeg van mijn oma een zelf gebreide trui met een hond erop!
    Lees===> werd toen 21! Was natuurlijk wel lief bedoeld!

17. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Hahaha okee jij wint !!

voor nu :p.......

hier nog "maar" 5,5 jaar, maar wie weet komt ze met nog gekkere dingen aan zetten :p

18. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Van mijn schoonmoeder, toen we ons vorige huis gekocht hadden, 2 zelf geborduurde schilderijen :( met hele treurige droogbloemen .. uhh tja wel lief bedoeld maar we zijn nog niet bejaard zeg :D;)

19. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Ohhhh jij wint zeker idd!!

Meermeer ;) Leuk om te lezen dit!!

Mijn vriend kreeg ooit van zijn vrienden een dagje paintballen.. Super gaaf ;) Hij wacht er alleen nog steeds op (jaar of 7 geleden)

20. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Van die theelichtlampjes, dus een lampje dat eruit moet zien als een echt theelichtje. Theelichtje zonder vuur dus. Je drukt op het ding en het 'vlammetje' geeft dan licht.

Deel Deze Pagina