ing bank en vodafone

Discussie in 'De lounge' gestart door Rono, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

Hoi Hoi,

We lopen een rekening achter met vodafone en betalen dit altijd via acceptgiro. Dit is zo gekomen doordat we vorige maand wat krap zaten.

Nu kwam ik er net achter dat de mobiel is afgesloten en willen direct het geld overmaken. Erg dom van mn vriend want die had vrijdag zn loon al en niet meer aan gedacht over te maken.

Nu zitten wij bij de ing bank en die sturen de code via sms of via bellen. Maar nu schijnt het bij vodafone zo te zijn dat je geen smsjes meer kan ontvangen als je bent afgesloten, maar ook kan je niet meer gebeld worden. Ik ben nog nooit afgesloten geweest dus wist dit niet.

Is er een manier om dit te veranderen, want nu kunnen we de rekening niet betalen omdat we geen codes ontvangen.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Je kunt naar het postkantoor met een ING en gewoon handmatig overmaken met een overschrijfformulier

3. Rono

Rono Niet meer actief

geregeld, blokkade is eraf :)

slotje :)

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ja of gewoon de acceptgiro die bij de rekening zit op sturen..

5. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Vindt het trouwends wel raar dat je geen smsjes meer ontvangt en niet meer gebeld kan worden als je slechts één rekening niet betaald heb. Wij betalen ook wel is later als dat beter uit komt, als ik dan afgesloten word kan ik zelf niet meer bellen of smsen maar wel gebeld worden en ook gewoon smsjes ontvangen..

Deel Deze Pagina