hoi meiden, weet niet zo goed waarom ik dit schrijf maar baal ontzettend, mijn vriend is een middagje ondertussen ook de avond weg, feest hier in de buurt. ben ook geweest vanmiddag met onze zoon. nu heb ik niks meer van hem gehoord vanaf dat ik daar weg ben gegaan vanmiddag! hij heeft geen huis sleutel mee en kan hem mobiel niet bereiken, helaas is dit niet de eerste keer dat hij niks laat horen. en iedere keer weer zeg ik hem dat ik graag wil dat ie even laten weten hoe of wat, moet ik de sleutel ergens neer leggen? moet ik wachten? nu weet ik het niet en ik baal hiervan, ik krijg het er maar niet in dat ie even laat weten hoe of wat.
Ik had de deur op slot gedaan, bel eraf en lekker gaan slapen. Als het al de zoveelste keer is, lekker doei dan.
dat vind ik dus zo moeilijk! maarja misschien word het dan weleens duidelijk... het is trouwens niet zo dat ie dan elke keer uit gaat, maar ook weleens tot laat werken en dan niet even een belletje van hoe of wat.
Begrijp dat je baalt, wat vervelend zeg. Ik zou gewoon ergens de sleutel neerleggen en hem dat smsen. Zou daarvoor niet wakker blijven.
Ik had ook voor mezelf gekozen hoor, maar zeggen is makkelijker dan doen. Je ligt dan ook niet lekker in bed.
Hahaha ik met er eigenlijk wel om lachen, er komen allemaal leuke ideetjes boven. Slaapzak bij de voordeur leggen of een briefje op de deur oid... Maar zonder gekheid, dit is echt niet leuk! Wat je moet doen? Lastig! Weet je zeker dat hij geen sleutel mee heeft? Ik zou hem een sms sturen dat hij tot 12 uur naar binnen kan en dat ik daarna ga slapen, kijken hoe snel hij reageerd. Kun je geen vriend van hem bellen? Anders zou ik gewoon naar bed gaan en hopen datvik wakker word al hij thuis komt, word ik dat niet, dan heeft hij pech. Misschien leert hij er van? Hier belt manlief ook niet als hij een avond weg is, dat doe ik trouwens ook niet.
ik weet zeker dat ie geen sleutel mee heeft want dat heeft ie nooit. ben meestal gewoon thuis en anders leg ik de sleutel idd ergens neer. maar ik kan slecht slapen als ie er niet is en ik hem niet te pakken krijg