Ik gebruik nooit een creme. Sudocrem vind ik bende, brrr. Als Hind open billen heeft, gebruik ik zinkzalf van Kruidvat. Werkt prima!
er werd mij gezegd niet te veel preventief te smeren, zinkzalf werkt uitdrogend. ik heb hier een tubetje bepanthem, en zo`n proefpotje van sudocreme. maizena helpt ook, heb ik bij mijn dochter wel een gebruikt.
ja idd niet preventief smeren. ik heb sudocreme in huis maar ook zalf van dr swaab. heb dit mss 2 keer hoeven gebruiken en helpt perfekt hij heeft verder weinig luieruitslag. gr saskia
Heb verschillende dingen, afhankelijk van de billen. Heb sudocreme, bepanthen (werkt idd voor veel dingen), talkpoeder, maar gebruik ook wel eens vaseline. Trouwens heb van de zomer toen onze hond helemaal onder de huisuitslag zat tot bloedens toe sudocreme erop gesmeerd en het werkte super!
k heb sudocreme maar heb nog nooit gebruikt k gebruik altijd bepanthen zalf helpt erg goed paar uur later is het weg k heb net een tattoo laten zetten en moest dat ook gebruiken geneest sneller dan vaseline gr marline
Ik smeer altijd vaseline op de billetjes en eigenlijk heeft Rens nooit luieruitslag. Als hij eens een keer wat rode bultjes heeft smeer ik er sudocreme, zinkzalf of bepanthen op. Ik gebruik deze zalfjes dus alleen als hij uitslag heeft, maar dat is zelden. Vaseline vind ik het meest praktisch, zeker bij een goeie poepluier, de billetjes zijn dan snel schoon. Ik zou het gewoon houden bij 1 potje/tube van die speciale zalfjes en een pot vaseline.
Ok! Het begint helemaal duidelijk te worden! Ik ga i.i.g. Bepanthen kopen en vaseline. Sudocreme heb ik al. Dan rustig afwachten of ik iets nodig blijk te hebben Dan merk ik vanzelf wel wat goed werkt. Ontzettend bedankt voor jullie reacties! Groetjes, Dominique
ja Rayan heeft ook nog nooit luieruitslag. en ik smeer ook sudocreme als de billetjes rood zijn, de volgende dag zie je er niks meer van.
ik gebruik ook altijd sudocreme, bij elke luier-wissel smeer ik zijn billetjes lekker in, en ik ben er erg tevreden over
Als Rebecca rode billetjes heeft en dat heeft ze nog niet zo veel dan maak ik het eerst goed schoon met billendoekjes en dan ff laten drogen en dan smeer ik er zinkzalf op Zwitsal,dat trekt er minder snel in als sudocreme is mijn mening.dus dan krijgen urine en ontlasting minder snel de kans om rode billetjes te veroorzaken.smeer er dus eigenlijk alleen zalf op als ze wat rode billetjes krijgt.
Hier nog een Sudocreme gebruiker. Althans dat kleine beetje dat ik heel af en toe eens gebruik als de billetjes of liesjes een beetje rood zijn. Voor de rest heb ik maar 1x een beetje luier uitslag gehad. Maar nadat ik goed gesmeerd had met sudocreme en een ander merk luier had gebruikt was het zo weer weg...
Ik gebruik sudocreme en bepathen zalf (of hoe dat ook heet ) Maar niet na iedere luier wisseling, pas als ik iets roods zie doe ik sudocreme op! Bepathen gebruik ik alleen maar voor smet plekjes, bv onder de oksel! Laatst had sem behoorlijk rode luieruitslag en toen heb ik ook bepathen gebruikt en het was na een paar tellen minder vurig geworden! Sudocreme doe ik er niet dik op, je krijgt het er erg moeilijk af ook in het badje, dan moet je je kind uren laten weken en het voelt korrelig aan brrrrrrrrrrrrrrrr. Nee ik doe een klein dun laagje, net een waasje zeg maar
Je kunt ook beter pas smeren als het rood is. Als je elke dag paracetamol zou nemen en je hebt een keer hoofdpijn en je neemt dan paracetamol, dan werkt ie dus niet meer. Hier ook sudocreme. Heb het pas 1 keer hoeven gebruiken. Gelukkig weinig tot geen last van rode billetjes.
Yassir had 3 wkn last van uitslag op zijn billetjes. HA zei dat het best kan komen door de antibiotica die hij gekregen had. Sinds gisteren ben ik over gestapt op Betaphen. Het is echt een wondermiddel. Hij heeft nog uitslag maar lang niet zo erg als voorheen. Ik smeerde voorheen altijd Sudocreme en dat hielp heel goed, maar deze keer heeft het niet geholpen.