Hai dames, Kon niet echt een goede plek voor dit topic vinden, dus vandaar maar in de lounge. Ik zou graag ervaringen willen horen/lezen over geboortekaartjes van Greetz.nl. Ik heb namelijk hét kaartje daar gevonden Ben nu alleen erg nieuwsgierig naar ervaringen. Alvast bedankt, liefs Dithje
helemaal top! De site om te bestellen en krijg vaak acties codes voor gratis kaarten ed. Nu weer ben jarig vandaag en mag voor 5 euro gratis bestellen. Daar wordt men blij van he.
Ik heb daar een keer een kaart voor valentijn besteld. Ik had netjes betaald maar ze hadden gewoon niks verstuurd. Ik bellen naar de klantenservice, foutje in hun systeem, maar ze zullen hem nog wel even opsturen. (op 16 februari...) Ik heb toen m'n geld terug geeisd en na lang wachten gekregen. Dus niet echt top ervaringen. Mijn geboorte kaartjes heb ik verstuurd met kaartje2go.
Bedankt voor de reacties meiden. Zijn er toevallig nog meer dames die ervaring hebben met de Geboortekaartjes?
Mijn vriendin heeft daar haar geboortekaartjes besteld en omdat wij ook maar weinig kaartjes te verzenden hebben ga ik het ook doen. Lekker makkelijk en nog leuk ook.
Ik heb mijn geboortekaartjes bestel bij Greetz. Het was een foto kaart. Een foto van mijn zoon die zijn zusje vasthoudt. Ik ben er zeer tevreden mee geweest! De geboortekaartjes heb ik pas 2 dagen na de bevalling ontworpen en besteld (moest immers toch eerst wachten op onze dochter voor we de foto konden maken) De kaarten waren de volgende dag al in huis. Supper snel. En goed. Goede kwaliteit, stevige materiaal, mooie enveloppen. Je kan ze zelf met postzegel bestellen (maar hoeft niet) En de prijs viel me reuze mee. Ik zou zeggen:::doen
Wij hadden ze daar ook besteld en toen thuis laten bezorgen zodat we zelf de enveloppen konden schrijven. De kwaliteit was echt super en we hebben veel positieve reacties gehad. Postzegels daar ook besteld trouwens. Met de code van Wij jonge ouders kun je zelfs 20% korting krijgen. Je moet dan wel 1 andere kaart bij je bestelling hebben, maar de korting gaat dan over het gehele bedrag. Tenminste zo ging het bij ons. Enne proefafdrukken kun je ook heel gemakkelijk even laten maken, dan weet je precies hoe het er uit komt te zien.
vrienden van ons hadden hun trouw kaartjes bij greetz besteld! en op de dag hoorde we iedereen over het mooie kaartje praten! hun waren ook heel tevreden over prijs/kwaliteit en de snelheid van leveren. ik doe vaak mijn kerstkaarten via greetz (fotokaart) en ben ook altijd super tevreden!
Hier geen geboortekaartjes maar geregeld verstuur ik via Greetz een kaartje. Heel erg tevreden. Hier werd een keer een grote kaart gebracht (had ik aan mijn man gestuurd en daar zat een vouw in. Ik had ze gemaild en kosteloos hebben ze een nieuwe gestuurd. Terwijl ik later bedacht dat het natuurlijk niet Greetz zijn schuld is geweest maar van TNT. Ze lossen het super op. En de kaartjes zijn ook altijd goede kwaliteit (ook kaarten met foto's verstuurd)