Greetz

Discussie in 'De lounge' gestart door Dithje, 5 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hai dames,

Kon niet echt een goede plek voor dit topic vinden, dus vandaar maar in de lounge.

Ik zou graag ervaringen willen horen/lezen over geboortekaartjes van Greetz.nl. Ik heb namelijk hét kaartje daar gevonden :D
    Ben nu alleen erg nieuwsgierig naar ervaringen.

Alvast bedankt, liefs Dithje

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

helemaal top! De site om te bestellen en krijg vaak acties codes voor gratis kaarten ed. :)
    Nu weer ben jarig vandaag en mag voor 5 euro gratis bestellen. Daar wordt men blij van he.

3. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hoi,

Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met Greetz.
    En idd veel acties.

Liefs

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.661
    1.421
    113
    Goede ervaringen mee

5. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Wij hadden de geboortekaartjes bij greetz besteld, waren zeer tevreden.

6. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Ik heb daar een keer een kaart voor valentijn besteld. Ik had netjes betaald maar ze hadden gewoon niks verstuurd. Ik bellen naar de klantenservice, foutje in hun systeem, maar ze zullen hem nog wel even opsturen. (op 16 februari...) Ik heb toen m'n geld terug geeisd en na lang wachten gekregen. Dus niet echt top ervaringen.

Mijn geboorte kaartjes heb ik verstuurd met kaartje2go.

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Bedankt voor de reacties meiden.
    Zijn er toevallig nog meer dames die ervaring hebben met de Geboortekaartjes?

8. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriendin heeft daar haar geboortekaartjes besteld en omdat wij ook maar weinig kaartjes te verzenden hebben ga ik het ook doen. Lekker makkelijk en nog leuk ook.

9. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriendin had de kaartjes een dag na bestelling overigens in huis.

10. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Ik heb mijn geboortekaartjes bestel bij Greetz.
    Het was een foto kaart. Een foto van mijn zoon die zijn zusje vasthoudt.

Ik ben er zeer tevreden mee geweest!
    De geboortekaartjes heb ik pas 2 dagen na de bevalling ontworpen en besteld (moest immers toch eerst wachten op onze dochter voor we de foto konden maken)
    De kaarten waren de volgende dag al in huis. Supper snel.
    En goed. Goede kwaliteit, stevige materiaal, mooie enveloppen. Je kan ze zelf met postzegel bestellen (maar hoeft niet)
    En de prijs viel me reuze mee.

Ik zou zeggen:::doen;)

11. Puck1

Puck1 Bekend lid

3 feb 2009
    979
    9
    18
    Wij hadden ze daar ook besteld en toen thuis laten bezorgen zodat we zelf de enveloppen konden schrijven. De kwaliteit was echt super en we hebben veel positieve reacties gehad. Postzegels daar ook besteld trouwens. Met de code van Wij jonge ouders kun je zelfs 20% korting krijgen. Je moet dan wel 1 andere kaart bij je bestelling hebben, maar de korting gaat dan over het gehele bedrag. Tenminste zo ging het bij ons. Enne proefafdrukken kun je ook heel gemakkelijk even laten maken, dan weet je precies hoe het er uit komt te zien.

12. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    vrienden van ons hadden hun trouw kaartjes bij greetz besteld! en op de dag hoorde we iedereen over het mooie kaartje praten!
    hun waren ook heel tevreden over prijs/kwaliteit en de snelheid van leveren.
    ik doe vaak mijn kerstkaarten via greetz (fotokaart) en ben ook altijd super tevreden!

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Bedankt dames! Ga een proefdruk bestellen :)

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Hier geen geboortekaartjes maar geregeld verstuur ik via Greetz een kaartje.

Heel erg tevreden.

Hier werd een keer een grote kaart gebracht (had ik aan mijn man gestuurd en daar zat een vouw in. Ik had ze gemaild en kosteloos hebben ze een nieuwe gestuurd. Terwijl ik later bedacht dat het natuurlijk niet Greetz zijn schuld is geweest maar van TNT.

Ze lossen het super op. En de kaartjes zijn ook altijd goede kwaliteit (ook kaarten met foto's verstuurd)

Deel Deze Pagina