Hallo allemaal. Ik heb een vraag. Ik ben al vanaf het begin erg onregelmatig ongesteld tussen de 6 en de 15 weken. Nooit dicht op elkaar. Nu ineens zit er maar 5 dagen tussen mijn menstruatie begin april fors gemenstrueerd na 8 dagen was dit over. Maar na 5 dagen weer ongesteld nog erger dan de keer ervoor. Met enorme buikpijn en stiksels alleen het stopt, nu niet. Het heftige was na 8 dagen over maar blijf nu al 5 dagen bruin verlies houden. Dus zit op dag 13. Wij willen zo, graag een baby alleen ben ik nu zo, bang dat ik iets heb waardoor het op de natuurlijke manier niet gaat lukken.we zijn vanaf december bezig voor onze eerste. Iemand die deze klachten ook had? Dit herkend?
Hoi Joyce, Wat vervelend he ons vrouwe lichaam! Vanaf wanneer ben je gestopt met de pil dan? Ik ben ook erg onregelmatig ongesteld. En ben gewoon op een geven moment naar de ha gegaan. Je voelt toch je eigen lichaam het beste aan! Na aantal keer ha werd ik uiteindelijk doorverwezen naar de Gyna! Je moet niet gelijk van het ergste uitgaan! Misschien valt het allemaal wel mee! Als je er niet lekker bij voelt, bel gewoon de ha! Sterkte! Succes!
Bedankt voor je reactie. Ik ben sinds december gestopt. Het is idd erg vervelend oom zo onregelmatig te zijn alleen nu ben ik gewoon bijna de hele maand ongesteld! Erg vervelend!
Dat heb ik ook een keer gehad. Ik zou morgen gewoon de ha bellen, en uitleggen. Ik kreeg toen een kuurtje Orgamitril, maar bleef onregelmatig en lang ongesteld. Misschien helpt dat bij jou? Je lichaam moet natuurlijk ook 'ontpillen'.
Ik heb vrijdag huisarts, gebeld en moet morgen terug bellen. Dit omdat de huisarts geen tijd, meer had