Gewoon even benieuwd of het kan: een TESE behandeling in het buitenland (Gent ofzo) en daarna ICSI weer in nederland. Wij lopen in Nijmegen (Radboud) en op zich bevalt dat ons goed. Helaas is een tweede TESE nodig en we weten dat het buitenland hier verder in is. Maar ja, om de hele ICSI behandeling daar te moeten doen; dat is een hoop gedoe. We zouden het liefst de TESE dan in het buitenland doen en het zaad ''meenemen'' naar NL. Maar ja, ik ben bang dat het zo simpel niet werkt.......Iemand ervaring/ideeen??? zowiezo weten we nog niet wat we gaan doen maar informatie verzamelen kan geen kwaad.....
Jeetje, niemand? Ben ik zo'n apart geval? Soms krijg ik dat gevoel wel als ik me realiseer dat geen zaad wel het toppunt, of beter gezegd absolute dieptepunt is.....
Nana, wij werken ook met TESE materiaal. De TESE heeft in Gent plaats gevonden. Omdat het daar niet goed ging, zijn wij overgestapt naar DD en het zaad hebben we zonder problemen mee kunnen nemen. Ik zou jouw vraag bij de kliniek waar je de TESE wil laten doen en je zkh in Nederland neerleggen. Als het voor beide geen probleem is, dan is het zo geregeld!
thanx Kiekske mag ik vragen wat jij zou kiezen: Belgie of Duitsland? En waarom? Zit er uberhaupt een verschil tussen B. en D.?
Ik weet dat ze in DD met micro TESE werken, wat ze in Gent volgens mij niet hebben gedaan. Bij mijn man wisten ze echter dat er wel zaad was. Als dat niet zeker is, zou ik denk ik voor de micro TESE gaan.