Ik ben opzoek naar goede/wat stevigere slipper. veel slippers hebben een heel dun flut zooltje en daar krijg ik echt last van mn voeten van Birckenstocks al eens gehad maar vind ze niet zo mooi waar kan ik zoiets vinden?
ok... misschien zijn de slippers van fitflops wat voor je. niet heul mooi maar schijnen heerlijk te zitten
Ik heb slippers van Bjorn borg. de meeste slippers zijn snel uitgeveerd, maar die van Bjorn borg blijven veren (ondanks mijn inmiddels 108kilo). ze zien er wel uit als goedkope flutslippertjes Die van havaianas zitten voor mijn teen niet lekker, maar veren ook goed.
toch de birkenstocks Ik heb ze al jaaaaren (al voor ze "in" waren) toen kon je er dus nog heel fatsoenlijk mee over straat, nu heeft ineens iedereen een mening erover, maar het zijn de fijnste, stevigste die er zijn.
Skechers teenslippers? Bestel nu bij wehkamp.nl Skechers memory foam slippers zitten echt heerlijk. Wou dat ze er mooier uitzagen
Ik zweer ook bij Birckenstocks maar dan geen teenslippers Ik heb ze nu van Hush puppies en zitten heerlijk Ik draag ze ook buiten haha Ga niet met pijnlijke voeten rondlopen omdat ze nog done zouden zijn hihi
Ik vind ze er wel ok uitzien hoor. Heb deze al jaren Birkenstock dames slippers wit | Nelson Schoenen Wil binnenkort deze halen maar dan in het wit of zwart Birkenstock dames slippers roze | Nelson Schoenen
Gabor heeft ook heel fijne slippers Gabor Slippers voor Dames koop je online in de webshop van Borremans schoenmode
Toen ik zwanger was liep ik alleen maar op deze: Crocs Capri IV | Women's Sandal | Crocs Official Site Liep supercomfortabel, veel steun onder je voeten.
Ik vind de clarks sandalen heerlijk lopen, ze hebben ook slippers Maar ik vind birkenstock vreselijk lopen, ik heb een zachte zool nodig qua vering.
Ik denk ook dat je dan toch op Birkenstocks uitkomt. Ik vind ze ook niet heel mooi, maar ze lopen heerlijk dus ik trek ze toch gewoon weer lekker aan met mooi weer!
Ik heb van Ipanema slippers gekocht van hun 'anatomica' lijn, daar zit een voetbed in en zit heel lekker. Vallen wel wat klein dat je er rekening mee houd. Ze zijn te koop op Sarenza. Fitflops zou ik niet zo gauw doen. Ik krijg last van mijn heupen met die dingen aan...duurde ff voordat ik door had waar het van kwam. Er zit een zogenaamd 'wobbleboard' in die zolen die je uit balans brengen naar mijn mening. Lijkt me niet zo handig tijdens de zwangerschap.
Mijn voeten staan scheef en ik kan dus alleen op slippers lopen met voetbed anders loop ik er naast haha. Ik zweer bij mijn Birkenstocks maar ik heb altijd deze variant vind die net even minder lomp... Mayari Wit lak | The Birkenstock Store Ik heb deze alleen dan niet met die band erbij dus alleen het teen gedeelte... Ik zie ze niet op de site zo 1,2,3 maar ik zag ze ze laatst bij de Bristol (wel Birkenstock geen neppe) staan.
Ik heb hier de meeste wel van, veel ook in gewone slipper uitvoering en andere kleuren. Hele zachte dempende zool maar toch ook heel veel steun. Vanwege ons klimaat heb ik wel 50 paar sandalen/slippers en deze lopen het fijnste (plus de Birckenstock Mayari). De merken zijn Ugg, Chaco, Born, Sole en Bass, google maar even.
Ik loop al jaren op Teva slippers. Die zool vormt zich naar je voet, lopen heerlijk en gaan jaren mee.