Even met mijn privé-account, want mijn vriend kent mijn andere gebruikersnaam hier. Geen idee of hij meeleest, maar voor het geval dat.. Ik ben dólgelukkig met m'n vriend, onze relatie verloopt ontzettend snel, maar daar zijn we allebei gelukkig mee, dus zit het helemaal goed. Vanmiddag hadden we het er via msn over (hij zat op z'n werk) hoe blij we met elkaar zijn, en dat het steeds meer echt als gezinnetje gaat voelen (ik heb een kindje uit een eerdere relatie), en dat we dat gezin ook zo graag verder uit willen breiden. Hij maakte toen een opmerking over dat hij de afgelopen weken zoveel zin had gekregen om te trouwen, of om at least te verloven. Nu moest hij om 5 voor 5 INEENS een 'spuitbus met lijm' halen voor z'n werk. Hij is sales-manager in een hotel, dus ik vroeg waarom ze hem daar voor stuurden, da's best vreemd, toch? Hij zei dat hij de enige was met een auto die tijd had om heen en weer te rijden. Nu kwam hij net thuis, ging zich omkleden, en toen hij op de bank kwam zitten zat er een klein vierkant stickertje op z'n broek met '17' er op, wat dus een ringmaat kan zijn. Dat stickertje zat alleen wel op de broek die hij dus niet aan had toen hij weg was Draai ik door, of vinden jullie het allemaal ook een beetje te toevallig klinken, en denken jullie dat hij meer van plan is?
Probeer er niet te veel achter te zoeken of het te achterhalen. Of je verpest je verassing of je krijgt een teleurstelling. Rustig afwachten
ik hoop het maar voor je.. anders is het ook zo'n domper.. Herhaal heel vaak de mantra "vast niet.. vast niet.. vast niet" en is het wel zo dan is het nog een aangename verrassing
Het is ook niet zo dat ik nu heel erg ga zitten wachten of alle kasten nu ga doorzoeken! Ik vond het alleen een beetje te toevallig allemaal, en vroeg me af of dat aan mij lag! Het is ook niet zo dat ik heel erg hoop op een aanzoek. Begrijp me niet verkeerd, ik zou echt wel 'Ja!' zeggen, maar van mij mag het ook nog wel een tijdje duren, zeg maar!
Niet teveel over nadenken of mee bemoeien! Straks verpest je idd de verrassing omdat je te nieuwsgierig bent geweest... En tsja, 17 kan ook de maat van het spuitmondje van de lijm geweest zijn....
Als je vriend een beetje slim is, zal hij echt niet gelijk een aanzoek doen, hij zal dan toch wel snappen dat de verassing er al af is als jullie het er zo kort geleden uitgebreid over gehad hebben? maar hoe dan ook, laat het los en laat je vooral verrassen!
Haha misschien allemaal beetje toevallig, maar ga er aub niet vanuit! Ook al zeg je dat het van jou nog even mag duren, ik weet zeker als je er nu vanuit gaat dat hij je ten huwelijk gaat vragen maar het gebeurd niet, dat je toch lichtelijk teleurgesteld zal zijn. Wacht rustig af!
Niet gaan analyseren! Je gaat je nu allemaal dingen in je hoofd halen en dan kan het alleen maar een teleurstelling zijn als hij je eventueel wel (of niet) ten huwelijk vraagt. Misschien is ie wel aan het knutselen geslagen met die kleine van je voor moederdag. Laat het over je heenkomen!
Of het is het kamer nummer van het vrouwtje waar die een afspraakje mee heeft ............ Nee geintje, ik zou me er niet te veel op verheugen hoor want straks doet hij niets en dan is het zo'n domper.