Even een onzin topic tussendoor Wat is het vieste/ranzigste/afschuwelijke maaltijd/voedsel/drank wat je hebt gegeten/gedronken en echt NOOIT meer opnieuw zal eten/drinken? Ranzigste wat ik heb gegeten/gedronken? - een dadel met een larf erin - passievrucht - cola *kotsneigingen* - koffie
Ik ben dol op haring, maar recent hadden mijn schoonouders haring en ik weet niet waar ze die vandaan hadden maar t was zo mega smerig. Echt kok neigingen. Uit fatsoen snel doorgeslikt maar gatver. Ik hoef het voorlopig niet.
truffels ( niet die van chocolade en slagroom ) .... gatverdegatver en ik heb echt een heel aparte smaak hoor maar truffels .... neeee , en dan nog RODE BIETEN jakkiebah enige groente die mijn kindjes ook niet hoeven te eten vn mij hahah
Een mango die echt zo vies smaakte , heb nooit meer mango gegeten terwijl ik daarvoor echt mega gek erop was!
Mosselen ieks. Bah bah En inktvisringen denkende dat het uienringen waren. Serieus in ging haast over mijn nek. Iergss bah
Op school eens stond een ongeopend pak chocomel in de keuken. Wij hadden zo'n zelfstandig werkuurtje en hingen daar rond met een groepje. We pakten maar wat te drinken. Op het pak stond een datum en die was nog goed. Nouja. Ik nam een slok. En het smaakte naar zure yoghurt!!!! Brrrrrr Dat is het ergste ook trouwens. Als je een bepaalde smaak verwacht en het blijkt wat anders.
Pruim met 2 maden erin bleeehhhhh Nam een hap ervan en ik zag zo 1 beestje zitten.. Spuugde gauw me hap uit en ja hoor.. Daar zat er ook 1.. Gadver
Geitenkaas. Ik heb het echt geprobeerd maar ik verdraag het niet, word direct niet goed van de smaak en spuug alles uit.
Ooo hier een hikarisch verhaal met mijn zwagertje. We waren bij omas verjaardag en er stonden allerlei franse kaasjes en dingen waaronder ook gorgonzola of blauwe schimmel. Hij besmeert zijn broodje heel dik dat ik nog dacht nou die houd ervan! En hij propt zo dat hele broodje in zijn mond!!! Ik heb nog nooit iemand groen zien worden. Dus hij wil naar de wc lopen om het uit te spugen komt net oma eraan die hem direct in haar armen sluit knuffelt en weer op zijn plek duwt😂 arme jongen heeft niks meer durven eten hij dacht dat het kruidenboterroomkaas spul was hahahaha Mijn top 3 vieze dingen Bruine bonen en witte bonen brr Lamsvlees Rucola
Tuinbonen...brrrrr en ik moest er altijd 10 vroeger van mijn moeder... Ik deed er dan altijd slagroom op, maar dat mocht niet baten..
Snoeptomaten. Ik dacht, snoep,...tomaten. zal wel zoet zijn,... Voor de ogen van mijn zoon want wilde eens het goede voorbeeld geven. Ik wist niet hoe snel ik het moest uitspugen en ja,...dat ook voor de ogen van mijn zoon Zure melk brrrr