Serieus word hier niet goed ik kan net zo goed de dweil in mijn hand plakken maakt niet uit hoe vaak ik dweil ( de laatste tijd veel ) maar als ik s'ochtends beneden kom lijkt het wel of er s'nachts kabouters met hun vettige klauwen over heen hebben zitten kruipen dettol heb ik geprobeerd cillit bang speciaal spul voor laminaat niks werkt lijkt wel ........HELP
Hoi. Gebruik je mss teveel schoonmaakmiddel? Dat laat een vettig laagje achter. Zo weinig mogelijk schoonmaakmiddel is het beste voor laminaat. Succes
een half dopje van de fles doe ik de gootsteen en die vol laten lopen , maar zal het eens proberen ......morgen dan hahaha
Heb je al eens een stoomreiniger geprobeerd? Ik had hetzelfde probleem, maar met de stoomreiniger wordt het veel beter streeploos schoon!
Bij Blokker heb je er nu een voor 79 euro. Wel geld ja, maar het is maar net wat een makkelijk schone vloer je waard is.. Ik heb inmiddels ook al honderden euro's uitgegeven aan steeds een ander dweilsysteem met emmer en weet ik het, maar niks werkt echt fijn.
hmmm toch eens overleggen hier dweil onderhand 2 tot 3 op een dag ( nu heb ik ook wel een beetje last van hele erge poetswoede ..ahum )
laminaat reiniger gebruiken van HG dweilen,behoorlijk nat, nadrogen met doek, dan nogmaals normaal dweilen
Dweilen met vloeibaar wasmiddel (bijvoorbeeld Robijn klein en krachtig) Klein beetje aan lauw water toevoegen en dweilen maar. Zelf dweil ik het liefst met een mop, die laten gèèn strepen achter. Op het moment meer dan tevreden met de roterende mop van blokker.. Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.voordeelmuis.nl/img/gif/786/786872.gif En NIET te nat dweilen, dat kost je je laminaat! De mop die hierboven staat kun je heel goed "uitwringen/draaien" zodat hij mooi klamvochtig is ,ideaal om mee te dweilen. Wel zorgen dat je niet teveel schoonmaakmiddel (wasmiddel) gebruikt, anders krijg je teveel schuimvorming en dan wringt ie niet goed meer uit en blijft hij te nat...