ik ben al 3 weken kotsziek. ben wel effe toe aan een goede dosis humor en er zijn nog niet genoeg humortopics op het moment wat is een grappig woord in jou omgeving? hier: paashaasschaamhaarverzamelaar
hoiallo...ik kan denk ik laatste tijd niet kiezen bij het groeten uit hallo hai, hey, er komen de meest debiele dingen uit mn mond...sommige zullen wel denken...en het klinkt beroerder dan dat ik het schrijf...
ow heb van de week ook zo gelachen. iemand belde mn vent. neemt ie op, noemt zijn naam... zegt ie ineens. he piet! goeie mosterd. maar die vent heet piet mosterd en hij wilde dus zeggen: he piet goeiemorgen. ik pistte echt in mn broek en hij kon zijn lachen ook bijna niet inhouden.
Als je wilt huilen van het lachen (naja dat doe ik dan ) moet je maar eens op deze site's kijken: Epic Fail Funny Videos and Funny Pictures Damn You Auto Correct! - Funny iPhone Fails and Autocorrect Horror Stories
apenwipper Een huppelkutje met jubeltenen in een soepjurk. Die apenwipper noemde me een bokkenlul, flapte het gefilpte huppelkutje er spontaan uit. holstrontsverklontering
Je kunt ook gewoon op 3 rollen wcpapier gaan zitten Neh, ik heb serieus gisteren een uur in een deuk gelegen om damn you autocorrect, met tranen, slappe lach, en een heel pissig kijkende man die graag een of andere dom autoprogramma wilde kijken So be prepared!
hier : gebaksbitje komt door n ouwetje waar ik werkte bij de thuiszorg die deed haar gebit altijd in een gebaksbitje