Binnenkort gaan we verhuizen en de nieuwe bewoners willen een paar spullen overnemen. Wat kan ik vragen voor een eettafel van 200 bij 100 cm? Massief blank hout, goede staat. Daarbij 6 eetkamerstoelen die enkele jaren geleden 300-400 euro per stuk waren. Het gaat me er niet om dat ik er heel veel voor krijg, want ik wil ze niet meenemen naar het nieuwe huis, maar ik heb zelf geen idee wat zoiets moet kosten. Heb nog nooit iets tweedehands gekocht of verkocht Wat denken jullie dat redelijk is? (Ze nemen ook 120 m2 vloerbedekking over en de gordijnen maar dat wil ik ook prima gratis achterlaten, want die kan ik toch niet meer gebruiken).
Ik verkoop best veel klein spul 2de hands maar groot spul / meubels weet ik ook nooit zo goed.. Ik zou rond de 300,- gaan zitten denk ik (voor tafel /stoelen en gordijnen). Eens kijken wat de anderen adviseren
Ik zou max. 150 aanhouden. Klinkt weinig in verhouding tot wat het gekost heeft, maar mijn ervaring is inmiddels dat nieuwe bewoners graag zo min mogelijk uitgeven aan overname spullen en anders zeggen ze dat het er dan maar uit moet. Maar wat je ook kunt doen is de eetkamerset op MP zetten. Grote kans dat je er dan natuurlijk meer voor krijgt!
Ik zou ook nog 300,- vragen en zeker als je nog netjes uitziet. nieuw betaal je ook tegen de 1000,- met 6 stoelen.
Waarom plaats je geen advertentie op MP? Nu weten ze dat je op de wip zit ermee en krijg je misschien een lage prijs.
Dank voor jullie tips! Ik denk dat ik dan 200 vraag voor tafel, stoelen, vloerbedekking en gordijnen. Zij blij, ik blij. Topic kan weg.
Ik zou eerst vragen wat zij ervoor willen geven als ze het over willen nemen. Wellicht zitten ze zelf al hoger dan de 150 euro.
Ik zou het ze ook zelf vragen,, waarschijnlijk bieden ze meer dan 200.. Is wel erg weinig voor zo'n set plus vloeren en gordijnen.. Koop dat maar eens nieuw ben je zeker wel het 4 dubbele kwijt