Zwangerschapsgym

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door missyb, 28 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missyb

missyb Niet meer actief

Ben ik nou de enige die waarschijnlijk geen zwangerschapsgym gaat doen of iets dergelijks?

het is kortom omdat we geen geld er voor hebben :(

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik doe ook niet aan zwangerschapsgym o.i.d. maar puur omdat ik er geen belangstelling voor heb!

3. missmama

missmama Actief lid

6 aug 2006
    125
    0
    0
    Nederland
    zwangerschapsgym kost helemaal niets!

4. mamain2007

23 jul 2006
    58
    0
    0
    Ik heb ook geen zwangerschapsgym kunnen doen, jammer dat 't niet vergoed word door de verzekeringen, want had het toch wel graag willen doen. :(

5. mamain2007

23 jul 2006
    58
    0
    0
    hier helaas wel, ik heb het nagevraagd, 10 euro per les..
    vond het best belachelijk, aangezien er genoeg verloskundigen zijn die het als noodzakelijk aankaarten.

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Jep! Hier willen ze er ook geld voor vangen!
    Op zich is dat voor mij geen issue... zie me alleen niet staan/zitten tussen al die andere hoogzwangere vrouwen :) Ben ik een iets te nuchter persoontje voor denk ik....

7. spruitje

spruitje Bekend lid

16 aug 2006
    548
    0
    0
    ik ben bij mijn eerste zwangerschap 2 keer geweest, maar ik paste ervoor.
    Kan thuis ook op de grond gaan liggen en op mijn ademhaling letten.
    Is natuurlijk ieder voor zich.
    ;)

8. MiniUs

MiniUs Bekend lid

5 aug 2006
    791
    1
    0
    Gelderland
    Ik moest ook honderd euro betalen voor 10 lessen. Belachelijk, maar goed....Uiteindelijk vergoedt de verzekering 75 euro, dus dan valt het nog mee.
    Maar uiteindelijk vond ik het echt niet bjzonder hoor. Niet veel wijzer geworden dan ik al was ;)

9. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

hier in ALmere loopt toevallig dit jaar een subsidieproject voor zwangerschapsyoga. de hele cursus kost me maar 10 euro.

misschien even goed rondzoeken, desnoods bellen naar de gemeente om te vragen of ze zoiets hebben.

10. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Bij ons is de zwangerschapsgym gelukkig gratis.
    Ik denk dat ik het anders toch wel gedaan zou hebben omdat dit ons eerste kindje is en ik alles nog moet leren.
    Ook vind ik het leuk om andere zwangere vrouwen te leren kennen hier in de buurt.
    Maar aan de andere kant bevallen vrouwen over de hele wereld en die hebben ook allemaal echt geen zwangerschapsgym gehad.

Groetjes Senna

11. Ik geloof niet dat ik het nog een zou doen, hier kost het rond de 75 euro maar ik vond er echt niet aan behalve dat je wat leuke contacten op doet. Je mist er niets aan naar mijn idee

12. liselotte

liselotte Actief lid

11 jun 2006
    446
    0
    0
    Ik ga zwangerschapsgymmen via de vitras en ik betaal 52 euro voor 15 lessen. Van mijn verzekering krijg ik ook nog eens 50 euro terug.

Groetjes

13. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hier kost zwangerschaps gym maar 15 euro voor tien lessen in een uur
    ik weet niet waar je vandaag komt maar zij zitten wel bijna overal het is via de thuiszorg en als je lid ben dan is het veel goedkoper! misschien kan je er even neuzen...

http://www.tnwn.nl

succes!

14. Niet meer actief

ik betaal 25,- voor 10 lessen

15. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik heb ook geen zwangerschapscursus gedaan. Contacten met andere zwangeren heb ik hier wel. Mijn VK's zeggen juist dat ze bij de bevalling geen enkel verschil merken tussen vrouwen die wel en vrouwen die geen cursus gevolgd hebben.

16. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    nee hoor heb ik ook beide keren niet gedaan...geen interesse....niks voor mij.... :)

Deel Deze Pagina