hoi hoi nou ik denk dat ik de span kroon haha met me 5e zwangerschap maar ik heb echt 5 totaaaaaaal verschillende zwangerschappen gehad 5 totaaaaaal verschillende buiken 5 totaal verschillende kwaaltjes noem maar op noem maar op dus eigenlijk kort gezegd nee je heb geen standaard buik of kwaaltjes bij jongens/meisjes enige wat ik nu wel heb is dat ik nu qua uiterlijk erop achteruit ben gegaan (jaloers jongetje ) dus ineens jeugdpuistjes nooit van me leven gehad me haar zit voor geen meter bij de meiden straalde ik zag er goed uit had echt een appeltjes huid groetjes nathalie
Nou ik ben nu bijna 15 weken zwanger maar ik kan zeggen het voelt en is gewoon precies hetzelfde als me andere zwangerschap! Heb zoals toen nergens last van dan alleen even in het begin best moe geweest maar dat is normaal.
De 1e drie zwangerschappen waren vrijwel hetzelfde en alle keren kregen we een zoon erbij. De 4e zwangerschap was totaal anders met alle kwaaltjes die je maar bedenken kunt en alle 40 weken ontzettend moe en dat is dus een meisje geworden.
Ik ben voor de derde keer zwanger en drie keer anders. Qua gevoel/hormonen maar ook hoe mijn buik eruit ziet. Enige overeenkomsten zijn dat ik nog nooit 1 keer misselijk ben geweest en dat ik al heel vroeg brandend maagzuur had. Verders compleet anders!
ben nu zwanger van ons 3e kindje..mijn 2 oudste zijn allebei prachtige mannetjes..en die zwangerschappen waren zoooooo verschillend, dus we dachten dat de jongste een meisje was.... Nu dus zwanger van een meisje..ook weer COMPLEET anders... maar dan ook echt heel anders, misselijk....al flink buikje vanaf de 5e week...totaal ander gevoel... en dat had ik bij mijn jongens toch weer niet hmmmmmmmm...schiet je dus niets mee op .....ga er maar vanuit dat elke zwangerschap anders is..zijn tenslotte ook individuutjes. kan maar 1 ding zeggen.........GENIETENNNN !