Ik zou nu 6 w en 5 dgn zwanger zijn en heb vandaag een echo gehad omdat ik al twee dagen een hele vervelende buikpijn heb. Mijn vorige zwangerschap was helaas niet goed gegaan, vandaar dat ik me nu ook zo onzeker voelde. Helaas hebben we geen kloppend hartje gezien, er was wel een vruchtzakje met een dooierzakje. Volgens de echoscopist kan het nog te vroeg zijn ze geeft een kans van fifty fifty, volgende week krijg ik een nieuwe echo. Ik had ook pas met 5 dagen overtijd een positieve test misschien heeft het zich later ingenesteld. Ik voel me nu zo onzeker hopelijk hebben we volgende week een echo met een klopend hartje.
Ik lees dat heel vaak hier hoor Cinderella! Wel een zakje, maar nog geen garnaaltje met hartje. Komt vast goed volgende week!! Ik duim voor je!
Ik duim ook voor je! Hoop houden hoor! Je bent waarschijnlijk gewoon minder ver als dat je dacht. Bij mijn eerste had ik ook ontzettende krampen, maar dat bleek gewoon de groei/het uitzetten van de baarmoeder te zijn.
Ik heb hetzelfde gehad ongeveer, ons werd zelfs verteld dat we een mk hadden. Ik heb ook pas na 9 dagen overtijd positief getest. De week na het slechte nieuws klopte wel opeens een hartje...wij waren gewoon te vroeg geweest de vorige keer. Succes meid en ik hoop voor je dat het goedkomt!!!
even volhouden ik weet het natuurlijk niet zeker maar hierbij mijn verhaal. Wij waren vrijdags naar een echobureau geweest omdat ik een nekplooimeting wilde laten doen en ik een rare cyclus had dus ik kon of zeven weken of 11 weken zijn. Wij een echo laten maken en deze vriendelijke mevrouw zei gewoon doodleuk goh dit word een miskraam ik ga een afspraak maken voor een curetage. Ik vroeg nog aan haar kan het niet een prille zwangerschap zijn nee dat kon niet. Binnen 10 min stonden we weer buiten voledig van de kaart. Op maandag naar het ziekenhuis daar werd ons verteld dat het inderdaad fifty fifty was maar zij verwachte het niet. Hier heeft u het telefoonnummer van de verloskamers voor als het misging. Dit was een paar dagen voor de kerst. Mocht een week later terug komen. Een week later zagen we een kloppend hartje!!!!!!. Bij mij was zelfs de eerste keren alleen een lege vruchtzak te zien met niks. Nu ben ik alweer 16,5 weken zwanger van een jongetje. Het was een moelijke periode een was lang onzeker maar alles gaat nu goed. Hoop voor jou ook dat dit het geval is heel veel sterkte want dat heb wel even nodig. groetjes kim
cinderella en dit is dus het nadeel van een vroege echo. Ik denk ook dat je minder ver bent als zo zo laat pas positief testte ik duim voor je deze moeilijke week.
He meiden het hartje klopt. Ik heb een dag na de echo waarop geen hartactiviteit te zien was weer een uitwendige echo gehad, omdat ik op de eerstehulp terecht kwam met een vermoedelijke blindendarmontsteking er werd een echo gemaakt van mijn darmen, maar de radioloog keek ook even naar ons kindje en ja hoor nu klopte het hartje wel, nog wel traag maar het klopte. Gelukkig hebben ze een blindendarmontsteking kunnen uitsluiten, maar wat er wel aan de hand is is nog niet duidelijk. heb vrijdag en gister nog terug gemoeten om mijn bloed te laten controleren, maar dat blijft goed. Met de zwangerschap is ook alles goed heeft de gynecoloog naar 2 controles vastgesteld. Ik heb nog veel pijn in mijn buik en verhoging, maar ze kunnen niets vinden. Ik moet nu mijn temp in de gaten houden en als de pijn erger word en of ik me nog zieker ga voelen terug komen. Hopelijk is het gewoon een flinke buikgriep.