Hier nog een voorliggende placenta. Het gekriebel en geplop wat ik eerst voelde werden echt herkenbare schopjes en bewegingen op de dag dat ik 20 weken werd. Sindsdien voel ik haar elke dag, en goed ook. En ja ik schrik af en toe behoorlijk! Vooral bij een flinke buikverschuiving, of als ze naast de placenta aan het trappelen is, in m'n zij. Als m'n vriend me zo zou porren zou ik hem een dreun geven.
klopt dat zij mijn vk ook bij mijn eerste maar toch zijn er wat die wel vroeg voelen en er zijn er wat die daardoor wat later voelen
Ik heb ook de placenta voor en voelde de kleine pas voor het eerst met 20 weken en met 21 weken pas echt goed. Schoppen tegen de blaas of aan de zijkant zijn wel harder idd..
Hallo, Mijn placenta ligt ook voor en hierdoor voelde ik mijn zoontje pas na 23 weken. Hiervoor was het alleen maar plopjes en na 23 weken voelde ik het goed. Vooral aan de zijkant en nu zie ik mijn buik ook op en neer gaan. Het voelen van de baby is echt een intens gevoel, ik wordt steeds weer blij van. Vooral als ik en zware dag heb gehad en dan voel ik hem ben ik weer helemaal gelukkig met mijn schatje. Ik denk dat de meeste van jullie het ook zo ervaren. Succes verder met de zwangerschap! Niro