Ik heb elastiekjes gekocht bij Claire's. Hele gave! Allerlei verschillende kleurtjes en dan gewoon simpele elastiekjes en elastiekjes met bloemetjes/vlindertjes/hartjes erop met een diamantje. Erg leuk.
Ben je niet bang dat ze een losliggend elastiekje in haar mond stopt? Lijkt me niet zo heel geweldig...
hier ook eerst de gekleurde zenner elastiekjes die mini's zeg maar, en nu het wat langer is van die stoffen gekleurde elastiekjes toevallig heeft de zeeman ze nu hangen voor 39 cent voor 10 stuks alle kleuren in een pakketje, lichtroze hardroze en wit..
Hier gebruik ik me gewoon stoffen elastiekjes van die kleine plastic elastiekjes kan het haar afbreken.. Ze heeft al vanaf een maand of 3 een staartje.. al haar haar is kort behalve in het midden een hele lange pluk en hij word nu een beetje te lang om rechtop te blijven staan
Jahoooo! Ik heb kleine stoffen gevonden bij de DA Drogist! Paar keer erom draaien en het staartje stond vandaag de hele dag.
Oohh ik dacht dat je die kleine stoffen al had. Btw, nooit elastiek met een ijzertje erin kopen! Ik had toen ik klein was een hele rand in mijn haar, omdat het allemaal afbrak van die ijzertjes, wat dds zegt. Leuke fotootjes, mijn dochters hebben ook veel haar. De oudste wat meer dan de jongste.
Die hebben wij hier ook!!! Zowel in de felle kleuren als in de zachte kleuren... vindt het alleen jammer dat ze geen rode hebben (voor bij de rode kleertjes!) Verder heb ik ook speldjes van Claire's: kleine vlindertjes in allerlei kleurtjes en ook van de C&A met kleine sterretjes eraan! (zie foto)
Hihi ik heb ook heel veel speldjes van Claire's. Ook met strikjes e.d. ze hebben er erg leuke dingen!
Ik vind speldjes veel leuker bij die kleintjes. Helaas trekt Lisa ze er sinds ze 11 maanden is meteen uit, erg jammer!