piepen bij ademhalen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sandhya, 11 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    even een snelle vraag, mn zoontje i snet 2 weekjes van zn verkoudheid af, nu is hij sinds gisteren weer verkouden en meteen lekker geel (je kent het wel ;) )
    alleen nu heeft hij een erg lelijk hoestje en ja an moet hij spugen omdat hij dr bijna inblijft en hij gaat dan ook piepen met zn longetjes. dat is niet de hele tijd alleen als hij ineens erg last heeft van zn verkoudheid.

hij heeft geen koorts ofzo.

wat kan ik hier t beste tegen doen want van slapen komt weinig met zn hoesten. :(

2. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Je hebt hoestdrank die die kleintjes mogen. Kom alleen ff niet op de naam en het potje staat op mijn kinds kamer en die slaapt al. Elke drogist heeft het in elk geval.
    Als de neus verstopt zit, mag je ook neusspray doen. Eventueel bedje aan het hoofdeind iets omhoog doen, dan krijgt ie wat meer lucht.

3. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    luuf voor baby's

4. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    ja qua verkoudheid doe ik alles al :)
    bed omhoog, ui eronder, straks een bakje heet water met vicks, met vicks insmeren, neusdruppelen en a en toe mjam mjam leegmaken met mn neuspeertje en stomen :D
    alleen dat stomme hoesten! grrr

;)

5. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    je kan tijmsiroop halen, dat is vanaf de geboorte.

6. Lana81

Lana81 Bekend lid

28 jun 2008
    518
    0
    0
    Vicks mag toch nog helemaal niet? Dacht dat ze daar juist extra benauwd van kunnen worden! Mijn zoontje piept ook af en toe een klein beetje (denk toch met het warme weer ergens een koutje gevat) en ik lees overal dat je dan het beste kunt stomen zonder menthol oid. Dus gewoon onder de douche...
    Maar goed, mijn zoontje is nog maar bijna 8 wk dus misschien is dat anders.

7. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    ik bedoel baby luuf hihi!

inmiddels bij de HA geweest, zn longen waren erg aan het rommelen/geluid maken en koorts bleef stijgen. hij had het toch erg benauwd dus hij heeft nu ventolin en zn baby inhalotor gekregen, ademde meteen een stuk beter!

8. Lana81

Lana81 Bekend lid

28 jun 2008
    518
    0
    0
    O haha! nee dan heb ik niets gezegd ;)
    Ik ben zelf vroeger astmatisch geweest en heb het nu ook nog redelijk snel benauwd, dus heb zelf ook Ventolin voor af en toe. De kans is dus best groot dat Mark dit van mama heeft gekregen... We hopen nog steeds dat dit gewoon een koutje is! Zolang hij er verder nog geen last van heeft, blijft het aanhouden of krijgt hij er koorts bij ga ik ook zsm naar de huisarts!
    Fijn dat het inmiddels beter gaat iig.

Deel Deze Pagina