Duimen jullie voor ons :) ??

Discussie in 'De lounge' gestart door Pluisjee, 16 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Nu 1,5 jaar geleden zijn wij hier komen wonen. Wonen in een flat hatdstikke leuke maar zonder lift , 2 slaapkamers waar we er zelf 3 van hebben gemaakt etc. Willen gewoon heel graag een eengezinswoning.
    Kopen is geen optie. Vrije sector wordt het voor ons. Toevallig nog niet zo lang geleden een topic geopend hoe moeten wij nou huren ? Dit omdat we overal steeds net tussen vallen omdat ze vaak maar 50% van het tweede loon rekenen.

Maar goed nu even to the point :D

Donderdag ochtend kijk ik op woningnet bij de vrije sector woningen staat er dus in onze geliefde buurt een super woning te huur en nog eens voor een behoorlijke prijs ook !! Alles is hier minimaal 1000 euro en deze woning is net geen 800. Dit is een woningbouw die niet vaak vrije sector woningen heeft , maar die ze hebben zijn betaalbaar zeg maar ;)

Maar goed ik kon me niet in houden en denk f*ck it ik bel gewoon. Staan wij tweede ;) zaterdag komt nummer 1 kijken dus hoor maandag meer. Ga dr maar niet van uit maar je weet maar nooit he...

Wel leuk gesprek met die gene gehad die over de verhuur gaat , probeerde hem nog om te kopen niet gelukt :p

Duimen jullie alsjeblieft allemaal voor ons :D:D

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Wow dat zou geweldig zijn!!

Kan je niet achter t adres van nummer 1 komen :p haha nee hoor ;)

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Ik duim mee dat het eerste stel het helemaal niks vindt :D

4. mumija

mumija Niet meer actief

Ja natuurlijk duim ik mee!!;)

5. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Haha mijn vriend zei al ik ga de hele dag daar zitten wachten en ze later aanspreken hahaha ;):)

6. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ooh héél spannend! Heel veel succes met afwachten :O Hoop echt voor jullie dat die andere mensen er niks an vinden ;)

7. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.569
    456
    83
    Ik duim voor je. Hopelijk vindt stel 1 het helemaal niets en krijgen jullie de kans om te kijken.

8. jippie84

jippie84 Bekend lid

13 mrt 2013
    665
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja en dan net doen of hij de buurman is.. even enthousiast vertellen over zijn doedelzak / accordeon hobby... "Leuk nieuwe buren.. die vorige waren altijd zo aan het zeiken over onze blaffende honden enzo"..

9. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Spannend! Je weet het nooit hoor!
    Mijn nichtje heeft een super mooi huurhuis gekregen, terwijl zij 8ste op de lijst was.
    Ik duim voor jullie!

10. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Wij stonden 5e op de lijst maar hebben ons 'droomhuis' toch gekregen :D
    Dus je weet maar nooit!

Ik duim mee voor je!:)

11. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Ga voor jullie duimen!

12. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik duim mee!!

13. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik duim mee! Succes :)

14. Knuffelmonster

Knuffelmonster Bekend lid

15 nov 2014
    794
    287
    63
    Ik hoop het echt voor jullie, ik duim mee!

15. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    wij hebben laatst toch best vervelend gedaan :) want onze vriendin (schoonzus en broer en wij wonen in 1 straat 3 deuren van elkaar af ) stond dus tweede op de woning naast ons, nr 1 was een oudere vooral heeel chagrijnige vrouw (alleenstaande en dan een eensgezinswoning;)) en toen hebben schoonzus en ik dus gezellig de muziek aangegooit en de honden naar buiten gedaan in de tuin, die dan natuurlijk al luidt blaffend heen en weer rennen :):):), schoonzus heeft daarnaast ook een 45km autootje dat een behoorlijke herrie maakt als je die aandoet :p mevrouw vroeg ons of dit elke dag zo ging uh jaa wat is er dan :) schoonzus gaf ook even netjes aan dat dit karretje elke ochtend om 05:00 uur gestart wordt want ja ze moet nu eenmaal naar haar werk :) nou ze wist niet hoe snel ze weg moest en die middag werd onze vriendin gebeld dat nr 1 geweigerd had :):):):D:D:D onze vriendin komt dus gezellig bij ons in de straat wonen :p

ik zal voor je duimen :D

16. Manoya

Manoya Niet meer actief

Nou inderdaad nogal vervelend.
    Vind het zo knullig, waarom zou je als alleenstaande geen recht hebben op bepaalde woningen?

17. Manoya

Manoya Niet meer actief

Ts spannend!! Hoop van harte dat jullie het worden!!

18. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    persoonlijk vind ik omdat er al zo weinig huizen zijn, dat je als alleenstaande geen eensgezinswoning met 4 slaapkamers een zolder zou moeten betrekken, dit om andere gezinnen die wél kinderen hebben een kans te geven een normale woning voor een gezin te kunnen betrekken, sterker nog in sommige gemeente mag een alleenstaande maar op maximaal 2 kamerwoning reageren 2 personen op een 3 kamerwoning etc etc, knullig of niet wij zijn blij en mijn vriendin ook en mevrouw vind ik haar uppie vast wel een andere woning :p

19. Manoya

Manoya Niet meer actief

In sommige gevallen ben ik het wel met je eens, en is het beter een gezin te plaatsen in bepaalde woningen. Anderzijds, kan je niet zeggen alleenstaande mogen alleen in appartementen gaan wonen.. lastig.
    Maar goed, persoonlijk vind ik het asociaal maar gelukkig zijn jullie blij.:)

20. derisa

derisa Lid

14 jan 2015
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat zou super zijn!
    Ik duim voor jullie mee 👍

Deel Deze Pagina