Na 4 mislukte IUI pogingen staan we nu eindelijk op de lijst voor IVF/ICSI Aangezien er in het Radboud momenteel een wachtlijst van 2/3 maanden is zullen we wel ergens in oktober aan de beurt zijn. Ik zie stiekem wel op tegen het hormonenspuiten. Ik zou graag van anderen horen hoe zij dit hebben ervaring. Hoe gaat dit, is het pijnlijk, moeilijk etc. Gr
ik zag er helemaal in het begin ook best tegenop, het is iets heel nieuws, en die naalden, en soms moet je het ook nog zelf mengen..etc.. maar het is me echt meegevallen. natuurlijk is het in het begin even wennen, maar je hebt het zo door. het doet helemaal geen pijn. en moeilijk is het ook niet
ik zag er in het begin ook tegenop vind bloedprikken al niks en nu moest ik zelf gaan spuiten maar het is me echt meegevallen de eerste 3 heeft mijn man gedaan en toen ben ik het zelf gaan proberen en het is even wennen maar daarna weet je niet beter meer...
Nog zo'n held (vooraf)... Je rolt met zo'n rotgang de molen in..dat ook dat eigenlijk best wel gauw "gewoon" wordt, hoe erg dat ook mag klinken. Het gaat er gewoon een beetje bijhoren. 2/3 maanden wachten vind ik overigens best netjes! Lekker nog even deze zomer zonder geinjecteerde hormoontjes van het zonnetje genieten en dan vol gas er tegen aan. Heel veel succes meid! Dat jullie wens gauw uit mag komen! Elmo
Ook ik maakte me zorgen vooraf. Vooral voor het spuiten en de punctie. De angst voor het spuiten was ik na de uitleg grotendeels wel al kwijt en die van de punctie was weg na de eerste punctie. Toen had ik echt zoiets van: "maakte ik me daar druk om!?" Dat spuiten dat went zo snel. Als je met de punctie niet meer hoeft te spuiten mis je het bijna. Ik zit trouwens ook bij het Radboud. Aleen maar goede ervaringen tot nu toe Kan je al op de digipoli? Dat zou ik echt doen als het zover is. Daar kan je al je vragen direct bij het IVF-team leggen. Ze geven dan steeds zo snel mogelijk antwoord.
@vlinder: wij starten sept/okt met IVF vanuit Ede (punctie&terugplaatsing in Nijmegen) ! Jullie ook veel succes
Ik zie er ook steeds meer tegenop, Vlindertje. Wij hebben in augustus onze eerste afspraak voor de ICSI (wachttijd voor het AMC 2 maanden), maar beginnen waarschijnlijk pas in jan/feb omdat we van eind aug tot eind dec in het buitenland zitten :-? Nog wat langer de tijd om me druk te maken dus Heel veel succes met wachten!
Dank jullie wel voor al jullie opbeurende reactie. Ik ga er met frisse moed aan beginnen en laat het allemaal maar op me afkomen.........we hopen maar op dat ene kleine zo gewenst wondertje