Ik ben al een jaar op zoek naar een mooie grenen tafel,salontafel en meiden kast om zelf op te knappen. Maar de vraag erna op marktplaats is zo groot! Ik vis iedere keer achter het net. Morgen gaan we nog naar een vriend met een kringloop winkel wie weet heeft hij meubels of krijgt hij ze regelmatig binnen zodat hij ons kan bellen. Is dit niet zo, koop ik ze gewoon maar nieuw. Dus mijn vraag, waar hebben jullie je landelijke meubels vandaan?
Kringloopwinkels inderdaad.. Hier zitten er al 3 en even verderop nog een heel aantal.. Gewoon regelmatig even kijken. Ik ga toevallig ook weer meubeltjes opknappen en zo ook voor het eerst weer kijken, vroeger deed ik dit wel vaker.. Errrgg leuk
Ik weet niet waar je woont en hoeveel je te besteden hebt, maar de Troubadour in Amstelveen heeft mooie landelijke meubels. Hetzelfde geldt voor Loods 5 in Sliedrecht!
Wij hebben nog een meidenkast staan die weggaat. Alleen volgens mij geen grenen. Hij is ook echt wel aan een behoorlijke opknapbeurt toe Het is een kast met 2 deuren en boven een la. Binnen heeft ie ook 2 laatjes. mocht je geinteresseerd zijn, hoor ik het wel Hoef er verder niets voor te hebben, anders was ie toch naar de kringloop oid gegaan.
@Rosao: Bedankt, je woont helaas een beetje uit de buurt. @mrsnuke: helaas is het aanbod in mijn omgeving niet groot op MP. Er word tegenwoordig ook belachelijk veel geboden, dat ik nu zoiets heb misschien gewoon maar naar een winkel die landelijke meubels verkoopt. @eefje: woon in het Noorden, maar wil op zich voor nieuwe meubels wel een eindje rijden. Tja wat te besteden als ik voor nieuw ga wil ik goede kwaliteit en daar hangt vaak een prijskaartje aan.
Hier ook niet hoor daarom moet je ook geduld hebben.. en niet binnen een week een nieuwe woonkamer compleet willen hebben Ik weet niet wat jij belachelijk veel vind maar merk ook dat mensen van voor een duppie op de eerste rij willen.. Ik mailde altijd ging veel makkelijker en dan snel ophalen voor ze zich bedenken haha
MrsNuke ik weet dat als het echt grenen is het wel prijzig is, maarja het moet wel leuk blijven! Kijk nu al een jaar rond, regelmatig wel gemaild maar als er dan weer net iemand is die hoger biedt gaat het direct over. En tja als er dan ook nog eens zo weinig aanbod is! Als die vriend morgen zegt regelmatig meubels binnen te krijgen en ons op de hoogte wil houden wacht ik nog een tijdje, anders maar nieuw kopen. Alhoewel het me zo leuk lijkt om het zelf op te knappen!