Hallo, Het onderwerp zegt het al. Volgende week zaterdag gaan we naar Walibi, maar 2 dagen erna is mijn nod, wat moet ik doen. Zou het gevaarlijk kunnen zijn als er een vrucht zit of nog niet. Wie weet hier een antwoord op.
hoi! Als het goed zit met de innesteling kan het echt geen kwaad om in achtbanen etc. te gaan. Dus ik zou gewoon lekker overal ingaan en een leuke dag toegewenst!
als je in de achtbaan zit die tien keer over de kop gaat, misschien wordt de zaadcel wel in de juiste richting geduwd..hihihihihihiih
Gaan meis! Ik heb me zo'n anderhalve week geleden nog hor en dol laten draaien. Mijn schoonzus ging/mocht nergens in. Ze is zwanger. Ik ook, maar wij wisten het toen nog niet. Have fun!
Ik kwam er vrij laat (nou ja valt ook wel mee, met 7 weken) achter dat ik zwanger was van mijn 1e. Die week ervoor heb ik me ook nog laten gaan in allerlei achtbanen.En mijn uk heeft nergens last van gehad hoor (hij heeft zelft nu al een voorkeur voor snelheid, hij is 3 hihi) Lekker gaan dus. ( Volgend jaar heb je misschien een kinderwagen bij je en ga je waarschijnlijk niet zo snel meer ergens in!)
Bedankt voor jullie snelle reacties. We gaan gewoon, kleine verheugd zich er op, mocht ik zwanger zijn zal ik er de week erop wel achterkomen.
Ik was 11 weken zwanger toen ik naar een pretpark ging. Ik mocht overal in van de verloskundige. Ik kon alleen zelf wat eerder misselijk worden zei ze. Dus veel plezier !