Vlak voor je NOD en dan naar een Pretpark

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mercedes, 1 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Hallo,

Het onderwerp zegt het al. Volgende week zaterdag gaan we naar Walibi, maar 2 dagen erna is mijn nod, wat moet ik doen. Zou het gevaarlijk kunnen zijn als er een vrucht zit of nog niet.

Wie weet hier een antwoord op.

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    nee volgens mij kan het geen kwaad hoor.

Dus zou zeggen veel plezier

Liefs Deesje

3. Niet meer actief

hoi!
    Als het goed zit met de innesteling kan het echt geen kwaad om in achtbanen etc. te gaan. Dus ik zou gewoon lekker overal ingaan en een leuke dag toegewenst!

4. Alina

Alina Actief lid

2 aug 2006
    129
    0
    0
    als je in de achtbaan zit die tien keer over de kop gaat, misschien wordt de zaadcel wel in de juiste richting geduwd..hihihihihihiih

5. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Gaan meis! Ik heb me zo'n anderhalve week geleden nog hor en dol laten draaien. Mijn schoonzus ging/mocht nergens in. Ze is zwanger. Ik ook, maar wij wisten het toen nog niet.

Have fun!

6. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Ik kwam er vrij laat (nou ja valt ook wel mee, met 7 weken) achter dat ik zwanger was van mijn 1e.
    Die week ervoor heb ik me ook nog laten gaan in allerlei achtbanen.En mijn uk heeft nergens last van gehad hoor (hij heeft zelft nu al een voorkeur voor snelheid, hij is 3 hihi)

Lekker gaan dus. ( Volgend jaar heb je misschien een kinderwagen bij je en ga je waarschijnlijk niet zo snel meer ergens in!)

7. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Bedankt voor jullie snelle reacties. We gaan gewoon, kleine verheugd zich er op, mocht ik zwanger zijn zal ik er de week erop wel achterkomen.

8. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik was 11 weken zwanger toen ik naar een pretpark ging. Ik mocht overal in van de verloskundige. Ik kon alleen zelf wat eerder misselijk worden zei ze.
    Dus veel plezier !

9. marina99

marina99 Bekend lid

12 sep 2006
    913
    0
    0
    veel plezier hoor!

10. veel plezier en geniet ervan,

zeg maar tegen je buik dat alles zich goed vast moet houden :D

Deel Deze Pagina