Oke, 17 febr bevallen dmv keizersnede. Cyclus sindsdien staat in mijn handtekening. Heb elke maand wel een aantal dagen LICHT bloed/roze verlies Is niet van mijn eisprong, want dan zou mijn LF na mijn ei elke maand verschillen en dat denk ik niet dat dat het geval is. Ik heb enkele dagen (tot iets langer dan een week) erna mijn ei (zie ik aan afscheiding en klopt ook wel met wanneer ik ongesteld word. Nu vraag ik mij af: wat is dat roze/bloedverlies dan? Ik heb het elke maand. Iemand die dit ook heeft of weet wat het is/kan zijn?
Volgens mij is het gewoon je ongesteldheid? kan dat niet? Mijn eerste cyclus heb ik afgewacht voor ik weer aan de pil ging. Duurde 9 weken na mn bevalling en was ook iets roze/ rood, maar kon het af met een inlegkruisje. Heeft 3 dagen geduurd. Hierna met de pil gestart en dus geen echte ongestelheid meer gehad, maar ik heb nog steeds het idee dat t minder is dan voor de zwangerschap. Waarschijnlijk is je hormoonhuishouding nog van slag? Geef je BV?
nee is niet mijn ongesteldheid. Het is echt middenin ergens in mijn cyclus, ik word meestal 2 a 3 weken erna ongesteld. En dan meteen een week! Van eisprong is het ook niet, dat weet ik al. Maar wat is het dan wel??
Dus als ik het goed begrijp wordt je normaal ongesteld, dan paar dagen niks en dan een beetje, dan later pas je eisprong en ca 2 weken later weer gewoon ongesteld? als het ca 2 dagen ofzo na je ongesteldheid komt zou het misschien een nasleep kunnen zijn? Heb ik soms ook, denk je ervan af te zijn en dan komt er nog wat achteraan...! Anders misschien toch je eisprong? Misschien heb je je eisprong iets eerder dan altijd gedacht? Is je ongesteldheid heel heftig? En pijnlijk? Bij een poliepje of vleesboompje kun je soms ook wat tussentijds bloedverlies hebben, maar dan heb je het niet op vaste dagen in je cyclus... Geef je BV? Of gebruik je de pil?
geen pil, geen BV. Het is niet een paar dagen na mijn ongi, welke ongeveer een week aanhoud. Eerste 3 dagen heftig ongi en daarna 4 dagen ietsje rozige verlies. Voorbeeld: 14 mei ongi en 24 mei bloederige afscheiding 10 juni ongi en 21 en 22 juni roze afscheiding 10 juli ongi en 19 juli t/m vandaag bloed/roze slijmverlies Tis geen heftige bloeding, maar echt beetje bloed en roze/bloederig slijm
Zou het witte (bij jou ws rose) vloed kunnen zijn. Die kleur kan varierend zijn. Bij de 1 wit en bij de ander bruin...
Als ik je schemaatje zie denk ik toch dat t je ei is hoor! Het komt vrij regelmatig (met een hooguit een paar dagen verschil) na je ongi. En vanaf het roze slijmverlies tot je volgende ongesteldheid zit ca 17 dagen (ook met hooguit een paar dagen verschil). Kan zijn dat je LF fase in plaats van 14 (wat gemiddeld is) dagen 17 dagen duurt. Of 16. Of 18. Dat kan hoor! Bij mij duurt mn LF fase meestal zo'n 10,11 of 12 dagen. Ook een beetje afwijkend, maar goed, gelukkig is niet ieder mens hetzelfde?! Maar op zich wel vreemd dat je daar nu dus wat bloedverlies hebt en dat je dat normaal niet had? Heb je de doktersassistente al gevraagd wat t zou kunnen zijn?
Heb nu dus al 5 dagen bloed/roze afscheiding gehad en nu steken onderin mijn buik links......... Voor bevalling nooit gehad en nu ineens....elke maand....en dan zou het mijn ei zijn misschien, maar dan elke maand een andere LF sinds mijn bevalling?????
Mamakitty... Dit is heeel normaal. Je lichaam heeft 9 maanden nodig waarin je zwanger bent en 9 maanden nodig om te ontzwangeren. Je cyclus moet zijn normale vorm weer terugkrijgen. Tussentijds bloedverlies is een heel veel voorkomend verschijnsel. Kan totaal geen kwaad. Kan ook wel een jaar tot anderhalf jaar duren voordat het weer normaal is. Is het dan nog niet normaal kan je eens een arts raadplegen.