ik kan me dus heel inspiratieloos alleen Twister bedenken, wie weet nog meer vloerspellen! We zoeken namelijk inspiratie om wat na het eten met ze alle te doen ik me man en dochters, 2 jaar en 11 maanden
Ja dat wou ik ook zeggen, Mens Erger Je niet - bij Kruidvat hadden ze laatst de vloer uitvoering meen ik. Koekiemonster vloerspel ken ik niet, ben nu wel benieuwd haha (opent snel een nieuw venster om te googlen)
Mishien staat hier wat bij? bol.com | vloerspel | Alle Artikelen Wist niet dat ze zoveel verschillende hadden, wat leuk eigenlijk
Ik heb ooit samen met m'n zoontje zelf levend ganzenbord gemaakt. Gewoon op vouwblaadjes 1 t/m ..... en dan op het ene vouwblaadje een opdracht als 'trek een gekke bek', of 'zing een liedje' bijvoorbeeld. Kun je aanpassen aan de leeftijd van de kids. En op andere blaadjes stond er bijvoorbeeld +2 of -3, dan mag je stapjes vooruit of terug. Heel simpel allemaal, maar mijn zoontje vond het hartstikke leuk. Ik had het dus zelf gemaakt, maar misschien kun je het ook wel kopen, geen idee....