Vraagje aan de zwangere dames ;)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Liza28, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Mijn vriend rookt ook erg veel, ik gelukkig niet bij ons was het heel snel raak. Gelukkig rookt ie niet waar ik bij ben en ik kan hem ook echt niet verbieden om te stoppen. Maar goed ben wel blij dat ie rekening met mij houd. Als alles goed gaat ( positief blijven) en het kindje komt dan wil ie stoppen. :)

2. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    bij de bevruchting rookten we allebeide
    de 1ste was in ronde 4 raak de 2de in ronde 2 de 3de ook in ronde 2
    manlief rookt nog maar altijd int hok
    ben wel vrij vruchtbaar de derde hebben we niet eens in de vruchtbare dagen verwekt de eerste zouden we theoretische niet kunnen mijn bloed was niet goed en moesten na een jaar proberen werden we doorgestuurd naar zh dit hoefde gelukkig niet.

manlief zei ook na de eerste en tweede stop ik dit heeft hij niet gedaan dus zo ben ik dus weer begonnen vorig jaar waren we beide een half jaar gestopt maar door geeselijke moeilijkheden is hij weer begonnen helaas, ik dwing hem niet zou het wel fijn vinden maar weet zelf ook dat het erg moeilijk is! !!

3. Aleisha

Aleisha Actief lid

28 dec 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik rook niet maar mijn man rookt wel. hier even goed een mooie zwangerschap. Veel succes!

4. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    schoonbroer rookt als een ketter (en soms meer dan tabak) Zusje stopte met de pil en ze heeft zelfs nooit een echte menstruatie gehad (dus zwanger in de voor-ronde zeg maar). Zusje rookt zelf wel niet

5. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Vriend rookt pakje per dag, ik rookte een pakje per dag, geminderd en toen gestopt in zwangerschap. Was aan de pil en toch zwanger!

Deel Deze Pagina