Wanneer kun je testen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door anja136, 16 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja136

anja136 Actief lid

7 jul 2008
    408
    0
    0
    Hallo
    Ik ben vanochtend voor het eerst echt misselijk geweest, niet overgeven, maar kan niets eten, word al beroerd als ik er aan denk. Heb weeeig gevoel in mijn buik en krampen. Ben erg moe en heb last van mijn rug...Veel dingen dat ik denk...zou het raak kunnen zijn?

Nu moet ik aanstaande maandag ongi worden. Ik zit in de eerste ronde. Heeft het zin om nu al te testen of kan ik beter afwachten tot ik overtijd ben? Wanneer beginnen de hormonen in je urine te komen is dat direct na de innesteling of later?

Misschien beetje onnozel vragen maar het is allemaal nogal nieuw en ben beetje onzeker. :oops: Ik heb wel heel veel aan het forum en lees dagelijks met jullie mee
    xxx

2. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    hoi,

het beste is om testen als je overtijd bent.
    Er zijn wel testen die je zou kunnen doen(ik dacht) 6 dagen voor je te verwachte menstruatie. sensitesten?

Ik hoop dat er iemand is die een duidelijker antwoord kan geven.

succes!
    ilona

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    je weet nog niet precies hoe lang je cyclus is, dus ik zou ook pas maandag testen. De testen kosten handenvol geld en er kan nog zoveel misgaan voor je menstruatiedag.
    Dat je nu allerlei symptonen voelt is niet zo vreemd, als je zo eens rondleest heeft iedereen dat bij de eerste rondes, je lichaam moet nog erg wennen zo zonder hormonen.

heel veel succes

Deel Deze Pagina