Hey Jojo, weet je inmiddels al meer? Ikzelf ben afgelopen zaterdag keurig op tijd (zelfs 1 dagje te vroeg) ongi geworden.. helaas! We zijn pas 3 maandjes bezig waarvan deze maand voor t eerst echt fanatiek haha (daarvoor hadden we zoiets van we zien wel en nu hebben we wel wat 'bewuster' gevreeen) en dan valt t toch een ietsiepietsie tegen dat je toch ongi wordt hé? En dat terwijl we vreselijk ons best doen om er niet te zwaar aan te gaan tillen. Want dan zul je zien, lukt t al helemáál niet. En daarbij, dan voelt t zo 'gedwongen'.. Dusss.. lekker weekje rust, eten wat ik wil (hihi) en dan.. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! xx Heleen
@ hhoneybee Meis ik begrijp je over dat eten hahaha Wat moet je veel laten staan als je zwanger wilt worden (of bént natuurlijk ) Was afgelopen vrijdag op een verjaardag en ze hadden allemaal heerlijke hapjes; brie, paté, filét american.. En ikke al dat lekkers weerstaan -én 3 keer een glas wijn afgeslagen- wordt ik de volgende dag ongi! hihi naja je moet er wat voor over hebben hé? xx Heleen
Bij 5 weken zwangerschap kwam ik erachter door een test. Omdat ik voor de zoveelste keer weer eens 'over tijd' was. Tot mijn werkelijk vreselijk grote verrassing was ik deze keer wèl zwanger. Achteraf gezien von d ik wel dat ik veel hoofdpijn had, terwijl ik dat echt nooit heb. Vooral 's avonds sjonge jonge wat een gebonk in mijn kop. Maar nooit aan zwanger zijn gedacht. Moe, misselijk en pijnlijke borsten kwam bij mij pas vanaf week 7. Dus de 1e 6 weken eigenlijk helemaal niets gemerkt. Het zegt allemaal dus niet veel denk ik. Al zijn er vrouwen die echt gewoon aanvoelen dat ze (weer) zwanger zijn.
Hi Heleen, Das ook lullig zeg. Had je toch van alles kunnen smikkelen. Ze zeggen trouwens dat je gewoon van alles (met mate) kunt blijven eten/drinken tot de dag dat je het zeker weet of je wel of niet zwanger bent. Het schijnt dat je vruchtje niet eerder van jou 'mee-eet'. Ik heb weer eens een rare cyclus hoor. Had de laatste keer weer een korte en zit nu alweer op mijn 32e dag. Heb afgelopen maandag getest maar gaf negatief aan, dus zit nu eigenlijk af te wachten. Als mijn ongi er vandaag nog niet is, ga ik morgen weer een testje wagen. Ben benieuwd. Groetjes HoneyB.
heey ik was ook pas na ongeveer 10 maanden zwanger maar ook niet hele duidelijke symptomen had alleen al gelijk van die steken aan de zijkant van me buik (bandenpijn) en gevoelige borsten maar dat had ik heel vaak voor ik ongesteld ging worden ook succes! xx
De eerste keer dat ik zwanger was had ik alleen maar verschrikkelijk pijnlijke borsten, maar dacht er niet bij na dat ik zwanger was. Na 5 dagen droomde ik 's nachts dat ik zwanger was en dacht laat ik dan toch maar een test doen. En ja, ik was zwanger. Helaas werd het een miskraam. De 2e keer wist ik het 2 dagen voor mijn nod al, doordat ik gevoelige tepels had. Maar dat is alleen doordat ik het al een keer meegemaakt had en nu ook meer op de symptomen lette. Bij mij was het dus ook zo dat ik het de eerste keer niets eens doorhad. Achteraf meerdere symptomen, maar als je er niet zo mee bezig bent (zoals ik toen) dan hoef je het dus niet gelijk te weten.
Hoi, ik weet nu 2 dagen dat ik zwanger ben (heb getest dan overtijd) en ik viel eigenlijk compleet uit de lucht. We waren ook al van november 2007 bezig en ik durfde er ook niet meer te veel op te hopen. Ik was ook op zoek naar symptomen, maar ik voelde helemaal niks. Het enige wat ik heb gehad is op dag 5 na mijn eisprong een hele felle kramp in mijn buik die zo een 5-tal minuten aanhield. Ik had er niet bij stilgestaan, maar waarschijnlijk heeft dat iets met de innesteling te maken gehad (veronderstel ik). Ik zou zeggen: veel goede moed, ik ben er zeker van dat het gaat lukken!
Hey HoneyB Dat heb ik me idd ook eens laten vertellen, dat het nog niet zo'n hele grote ramp is als je pas enkele dagen zwanger bent en dit nog niet weet. Maargoed als je 'bezig' bent dan voel je je toch schuldig bij ieder glas wijn of broodje filet américan.. Deze maand hebben we bewust een pauzemaandje ingelast, het is hier in Nijmegen namelijk groot feest deze week; de Vierdaagsefeesten zijn in volle gang! En daar willen we met volle teugen van genieten haha! Per slot van rekening is dat maar 1 keer per jaar. Maarreh.. jij toch ook weer ongi geworden zie ik? Ondanks die rare cyclus die je had? Jammer meis.. xx Heleen
ik kraam soms ook de raarste dingen uit laaste dagen wat minder eerst stotterde ik hi is dat een symp. ? oke.. + en deze is wel erg persoonlijk en heel erg smerig.... en erg (eigen voor gek laten staan).. maar ik moest vanmiddag naar de wc en toen moest ik zeg maar van achter naar de wc snap je? en ik moest kokhalsen.. van de lucht...!(ooh schaam me dood dit te zeggen maar heb dat echt nooit eerder gehad ja oke he.. dat reukt natuurlijk bij niemand niet naar roosjes maar kokhalsen gaat me wel erg ver.. nooit gehad en was ook niet anders dan anders ooooooh wat erg dit te zeggen... maar dat is toch raar kokhalsen van je eigen lucht!) O MIJN GOD ! ...*SCHAAM* werd ook kots misselijk in de auto ook nooit gehad........ xxx lache me niet uit hahahaa! herkent iemand dit die zwanger is / was bij ongeveer 6 weken..?