ik heb jullie raad nodig

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door visitor, 13 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. visitor

visitor Actief lid

31 jul 2007
    279
    0
    16
    Hoi Allemaal,

Er is iets vreemds aan de hand. Ik ben normaal gesproken pas over 4 dagen ongesteld . Omdat ik Clomid slik kan ik nu niet ongesteld zijn.

Maar nu heb ik een soort bloedverlies roze kleur en beetje bruin geel achtig . Ben ik nou ongesteld ?

Liefs,
    Visitor

2. visitor

visitor Actief lid

31 jul 2007
    279
    0
    16
    En daar net had ik ook soort krampjes . Normaal gesproken heb ik dat nooit als ik ongesteld moet worden. Ik zie net dat het 1 van de 1e symtonen is dat je dus zwanger kan zijn. Hebben andere vrouwen dit ook meegemaakt?

Liefs,
    Visitor

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik heb geen idee, ik denk dat alleen een zwangerschapstest je een antwoord kan geven op je vraag... Krampen en roze/bruin verlies is namelijk een zwangerschapssymptoom...succes!

4. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ja maar ik heb bij alle 3 mijn zwangerschappen geen druppel bloed verloren dus of het er echt bij hoord?

5. Ylona

Ylona Actief lid

31 jan 2008
    109
    0
    0
    Ik dnek dat chantal bedoeld dat het een van de eerste symtonen KAN zijn dus hoeft niet bij iedereen

6. buikje Essie

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    ja goed het kunnen de eerse symoptomen zijn van een zwangerschap maar ook van een miskraam of menstruatie. Dus ja om nu te zeggen dat het een teken van een zwangerschap is....het hoeft absoluut niet. Ik denk dat meer mensen het hebben als de menstruatie eraan komt dan dat ze het hebben als ze zwanger zijn maar dat neemt niet weg dat ik natuurlijk van harte hoop dat het wel raak is!

7. visitor

visitor Actief lid

31 jul 2007
    279
    0
    16
    ik begrijp precies wat je bedoeld , en het was inderdaad de menstruatie die aan moest komen... Helaas maar het is het lot.

Ik vond het raar dat het roze was maar later werd het donkerrood en kwam de menstruatie aan :oops: sorry voor de beschrijving

8. buikje Essie

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    ah jeetje wat balen! Zat een beetje te hopen dat het weg zou blijven.

9. visitor

visitor Actief lid

31 jul 2007
    279
    0
    16
    Geeft niet lieve buikje essie het moest zo zijn.... Hihi zat er ook op te hopen maar jah volgende keer beter. Alles komt op zijn tijd

liefs,
    visitor

Deel Deze Pagina