Hallo Allemaal! Ik ben nu 2 dagen overtijd maar heb helemaal nergens last van. Ik voel me zelfskiplekker. Af en toe wel wat moe en wat buikkrampen maar thats it! Ik ben eigenlijk heel bang dat ik een heel onregelmatige cyclus ga krijgen, alhoewel ik voordat ik de pil slikte ik gewoon regelmatig ongi werd. Ik durf eigenlijk ook niet te testen omdat ik zo bang ben dat ik teleurgesteld word. Iemand hier ervaring mee? Liefs Annika
Ik ben op het moment 4 dagen over tijd. Verder geen klachten op wat buikkrampjes na. Heb wel een test gedaan maar helaas negatief. Maar zolang er geen bloed is houdt ik de moed. Ik zou nog ff afwachten en mocht je zondag bijv. nog niet ongi zijn. Toch een test doen. Maar het ligt helemaal aan jezelf natuurlijk. Succes!
ik heb ook helemaal nergens last van. Ook niet in het begin. Voor mij was het een complete verrassing dat er een kleintje op komst is. En het is dat mijn borsten de laatste dagen steviger worden, en ik echt een klein buikje krijg.. maar anders zou ik het nog steeds niet kunnen geloven! Succes, Mayke
He allemaal, Bedankt voor jullie antwoorden, dat is echt fijn! Ik ben nu net is mijn eerst ronde bezig dus ik ben steeds zo bang dat ik een cyclus over ga slaan ofoz of dat ik heel onregelmatig ongesteld ga worden. Ik wacht inderdaad nog een paar dagen en dan ga ik testen. Bedankt! Liefs Annika
Met mijn eerste ronde was ik overtijd.. Werd na 31 dagen alsnog ongi.. Dus ik zou nog ff wachten en als je een week overtijd bent zou ik alsnog testen. Ik zit nu op dag 35 geloof ik.. haha..
toen ik vorig jaar jully gestopt was met de pil was ik ook 2 weken over tijd dat komt gewoon door het ontpillen en nou heb ik elke maand een hele mooie cyclus van precies 28 dagen dus het wil niks zeggen als je nou zo'n lange cyclus heb dat je altijd een onregelmatige cyclus houd maar hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent dat kan natuurlijk altijd succes liefs diane