tijdstip temperaturen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door prima, 11 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prima

prima Bekend lid

13 jan 2007
    549
    0
    0
    regio Utrecht
    Ik ben nu eventjes bezig met temperaturen maar zie er nog geen duidelijk lijn inzitten. Nu kan een reden zijn dat ik alle zeven dagen niet op hetzelfde tijdstip test. Op de 5 dagen dat ik werk, temp ik op hetzelfde moment maar in het weekend temp ik later ivm uitslapen. Maar daarin tegen ga ik in het weekend ook later naar bed...... ;) Ik lig dan dus net zolang in bed zeg maar.
    Wat doen jullie? Je slaapritme zoveel mogelijk gelijk houden of tempen wanneer je wakker wordt ongeacht het tijdstip?

2. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Ik temp elke dag rond dezelfde tijd! Ik moet er altijd er vroeg uit (5.15 uur) en zet in het weekend dus ook mn wekker hiervoor, en daarna slaap ik wel weer verder ;) Zo krijg je de betrouwbaarste curve.

3. mirjam1970

mirjam1970 Bekend lid

5 jan 2007
    631
    0
    0
    's Gravenzande
    Hoi, ik heb ook drie maanden mijn temperatuur bijgehouden. Op advies van de dokter moest ik dit 's morgens op een vast tijdstip doen. In verband met onregelmatige werktijden heb ik dit toen om 6u 's ochtends gedaan, dit om een goed beeld te krijgen
    Wens je er verder veel succes mee!
    groeten, Mirjam

4. Alies

Alies Actief lid

10 sep 2006
    377
    0
    0
    wijkverpleegkundige
    Alkmaar
    Hoi
    Ik doe het ook op een vast tijdstip. Ik moet ook op een vast tijdstip medicatie slikken, dus de wekker zetten doe ik toch al. Belangrijk is dat je het ook doet voordat je opstaat. Mijn gyneacoloog zei echter dat ze het niet nodig vond dat ik anders de wekker zet. Maar het voelt voor mij zo goed.

Deel Deze Pagina