Vraagje aan ervaren utrogestan gebruikers????

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Moekie, Sep 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moekie

Moekie Niet meer actief

Hallo dames,

ik ben sinds ruim een week aan de utrogestan.
    Voel me best oke en de troep valt me ook heel erg mee.
    Nou vroeg ik me af of je door de Utrogestan andere afscheiding hebt dan normaal? Ik heb normaal altijd wel wat crème/ geel/ wittige afscheiding ( sorry:)) en nu heb ik op het witte van de bolletjes na geen afscheiding.
    Is dat normaal, hadden jullie dat ook? Kan hierover verder weinig vinden op internet en het forum.

( En voor de dames die na gebruik zwanger waren, wat was het symptoom waardoor je dacht dat het raak was?)

Alvast bedankt!

Groetjes Moekie

2. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Ik denk dat je afscheiding best anders kan zijn, omdat je nu natuurlijk meer hormonen hebt dan voor het gebruik. Ik verbaas me er alleen over dat je überhaupt nog wat over je eigen afscheiding kunt zeggen met al die troep van die bollen. Ik merk namelijk ook niks meer van andere afscheiding, maar bij mij komt het altijd gewoon doordat die troep alles overheerst en je verder niets meer ziet. :)

3. laney

laney Actief lid

Oct 2, 2009
    335
    72
    28
    Mijn afscheiding was ook altijd anders. Die omhulsing van utrogestan zag je altijd erg goed waardoor de afscheiding dik was. De normale afscheiding die je hebt valt daardoor niet meer op.

4. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

Aug 21, 2013
    2,515
    966
    113
    Ja zeker bij mij was het anders en door die smurrie valt de gewone afscheiding niet eens op

5. karnijn

karnijn Bekend lid

Jun 22, 2011
    958
    3
    0
    Inderdaad. µOok bij mij enkel nog utrogestan-smurrie te zien.

Tekenen van zw.schap: geen. Had het niet verwacht. :)

6. Moekie

Moekie Niet meer actief

Thanx dames voor de snelle reacties! :)

Bij mij valt de smurrie wel mee ( was bang voor mega ladingen witte prut :$).
    Maar misschien dat door de hormonen ook de afscheiding anders is, of geremd wordt. Vond het alleen een beetje vreemd dat dat niet meer te zien was zoals ik dat normaal heb en vroeg me dus af of het door de urto komt.
    We wachten netjes af ( duurt lang :)).

Share This Page