SYDNEY - Een Australische baby heeft haar geknoei met een drankje moeten bekopen met zware kneuzingen en brandwonden. De man die voor het eenjarige meisje zorgde, stopte haar namelijk met bevlekte kleren en al in de wasdroger. Het kind liep in de droogtrommel ernstige brandwonden op en kneuzingen aan haar rug en gezicht. Artsen van het ziekenhuis in Perth verwachten een volledig herstel van het meisje, maar de verwondingen noemden zij "verschrikkelijk". De 21-jarige vriend van de moeder van het kind werd dinsdag op borgtocht vrijgelaten en moet in juni voor de rechtbank verschijnen, meldde de Australische politie. Hij mocht van de politie geen contact opnemen met de vrouw of het kind.
Dat is toch niet normaal zeg! Jeetje ik schrik hiervan! Dat doe je toch zeker niet, omdat een kind een beetje knoeit moet het maar in de wasdroger gestopt worden, die mensen sporen echt niet hoor! Liefs,misspuma
Ja ik las het op fok. Vreselijk. maar dat van gister die vader die zijn 2 kinderen van het balkon gooide...brr krijg er nog de rillingen van. Er zijn toch engerds op de wereld...
Echt belachelijk!!! Net zoals een hele tijd terug dat een mevrouw haar hondje in de magnetron deed om hem op te laten drogen, want ze dacht dat het kon omdat het niet op de gebruiksaanwijzing stond. Ze hebben gewoon allemaal een flinke klap met een molen gehad, die gasten sporen niet!
Sommige mensen sporen echt niet en zijn serieus een gevaar voor anderen en toch lopen ze nog rond. Trouwens leuke site heb je gemaakt angeleyes. Mooi ook dat rode haar! Prachtig.
Jezus wat erg. Mijn mond valt ervan open en rillingen over mijn rug. WAAROM, HOE, HUH.. komen in mij op. Hoe kan je zo'n uk zoiets aan doen zeg? Vreselijk.
Nou ja zeg je gaat toch geen baby/ kind in de wasmachine wassen. Voor het zelfde geld was de baby verdronken. Sommige mensen sporen echt niet.
ik had het al gelezen... ik vind het ZO verschrikkelijk.. hoe in godsnaam kan je een kind in de wasmachine stoppen??? je weet toch hoe dat ding werkt? zo'n kind kan doodgaan ... vind het nog een wonder, dat ze het heeft overleeft... wat een idioot ... totaal geen herseninhoud zo'n kerel ! vraag me af of hij wel helemaal goed is in de bovenkamer van m... IQ van 60 ofzo ! ziek gewoon...!! arm kind... maar let op, die vent is binnen de korste keren weer gewoon bij hun thuis.. hij krijgt een waarschuwing of taakstraf.. terwijl mensen die de belasting onderduiken 8 jaar de cel in moeten !