Hoe werken de kv2v5?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Rittjuh, 27 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Een paar weken geleden heb ik alvast een doosje met kv2v5 gekocht. Ik las dat het pipetje is bijgesloten, maar waar vang je de urine eerst in op? Kan dit gewoon in een plastic bekertje? Vind het namelijk geen fris idee dit in een glas te doen waar je daarna weer een keer uit gaat drinken :p

En is het lastig om precies 4 druppeltjes te doen? Ben zo bang dat er te veel in komen waardoor de test mogelijk ongeldig wordt.

Ik test pas over 2 weken mocht ik nog niet ongi zijn hoor, maar was gewoon benieuwd.

2. 078mama

078mama Niet meer actief

Je vangt het inderdaad eerst op in bv een bekertje en daarna zuig je het eruit met het pipetje en druppel je 4 druppels erin. Het is bijna knap als dit mis gaat...haha

3. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Maar komen er niet snel te veel druppels uit? Of is het slim dit eerst even te testen voordat je het op de test zelf druppelt?

4. 078mama

078mama Niet meer actief

Je kunt het testen maar als je gewoon niet te hard knijpt komt het echt wel goed.

5. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    helemaal mee eens met het bovenste :p het is knap als je de test laat 'verzuipen' ;) heel simpel is de test, succes!

6. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Oki bedankt, dan moet het vast goed gaan komen :D Hoop dat ik over 2 weken nog niet ongi ben en positief mag testen :)

7. Vlinder123

Vlinder123 Niet meer actief

Gewoon langzaam knijpen, dan kan het niet mis gaan.

Ik heb zelf ooit gewoon zo'n pak van die plastic wegwerpbekers gekocht. Lekker makkelijk!

8. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Dankje Vlinder. Das inderdaad een goede tip van die plastic wegwerpbekers.

Deel Deze Pagina