Een paar weken geleden heb ik alvast een doosje met kv2v5 gekocht. Ik las dat het pipetje is bijgesloten, maar waar vang je de urine eerst in op? Kan dit gewoon in een plastic bekertje? Vind het namelijk geen fris idee dit in een glas te doen waar je daarna weer een keer uit gaat drinken En is het lastig om precies 4 druppeltjes te doen? Ben zo bang dat er te veel in komen waardoor de test mogelijk ongeldig wordt. Ik test pas over 2 weken mocht ik nog niet ongi zijn hoor, maar was gewoon benieuwd.
Je vangt het inderdaad eerst op in bv een bekertje en daarna zuig je het eruit met het pipetje en druppel je 4 druppels erin. Het is bijna knap als dit mis gaat...haha
Maar komen er niet snel te veel druppels uit? Of is het slim dit eerst even te testen voordat je het op de test zelf druppelt?
helemaal mee eens met het bovenste het is knap als je de test laat 'verzuipen' heel simpel is de test, succes!
Oki bedankt, dan moet het vast goed gaan komen Hoop dat ik over 2 weken nog niet ongi ben en positief mag testen
Gewoon langzaam knijpen, dan kan het niet mis gaan. Ik heb zelf ooit gewoon zo'n pak van die plastic wegwerpbekers gekocht. Lekker makkelijk!