Ik heb besloten om me hier uit te schrijven en bij een ander forum veder te gaan. Ik wil diegene die me van advies voorzien hebben de laatste tijd heel erg bedanken! De reden dat ik hier weg ga is omdat ik niks meer kan zeggen of doen zonder dat iemand daar wat van vind. Het is inmiddels zover dat ik geen topic meer durf te openen, omdat ik heel bang ben voor negatieve reacties. Ik voel me hier niet meer zo welkom. Ik kwam hier destijds om ervaringen te delen, in mijn omgeving zijn er alleen kennissen zwanger die ik niet veel spreek, dus ook niks mee deel. Van mijn vrienden en familie ben ik de eerste, maar inmiddels voel ik me hier niet meer goed bij. Ik wens jullie allemaal een fantastische zwangerschap en bevalling toe! Het ga jullie allemaal goed en nogmaals bedankt voor alles!
Jammer dat je moet verhuizen van forum. Lees inderdaad heel vaak wat nare reacties. Zelf gelukkig nog geen last van gehad. Ik hoop dat je nog even goed je ei kwijt kunt op andere fora
Jammer dat je deze ervaring hebt. Kan niet de bedoeling zijn van een forum... Wens je heel veel succes met je bevalling en geniet van je kleintje straks!
Wat jammer zeg.... dat je die reacties uberhaupt krijgt, maar ook voor jou, dat het je zoveel doet. Heel veel succes met je bevalling!! Liefs,
Nee niet gaan, Ik ben harstikke benieuwd wanneer het voor jou eindelijk gaat beginnen! laat die wijven toch lekker klagen en zeuren. niets van aantrekken.
Hoi Mappel, ik ben met met Disneyfan eens, niet gaan! Ik hou je al een hele tijd in de gaten en ik ben super benieuwd naar jouw ervaringen! Ik ben nu ook zwanger van m'n eerste kindje en ik kan me jouw onzekerheid super goed voorstellen! Waarschijnlijk ga ik ook heel veel topics openen als ik tegen de datum zit. Ik hoop dat je gewoon blijft, laat die zeurkousen gewoon l*llen!
Ooh wat jammer zeg! was juist zo benieuwd hoe het je vergaat en wanneer de kleine zich 'eindelijk' aandient! Succes meissie! Ik hoop dat je de kleine boef snel in je armen mag houden!
Wat jammer dat je dit gevoel hebt maar ik begrijp wel wat je bedoeld het viel me ook op, zou het persoonlijk wel jsmmer vinden dat je gaat, misschien vind je het leuk om in ons Facebook groep mee te schrijven? Het is besloten januari mama's 2014
Jammer dat je weggaat maar snap je zeker want het viel mij namelijk ook op dat je vaak rare reacties kreeg terwijl dit een forum is waar alles bespreekbaar moet kunnen zijn! Ik zou me er niks van aantrekken en lekker blijven!
Je laat je toch niet wegjagen meis. Kop op! Niks aantrekken van die rare reacties, het is een forum waarop iedereen moet kunnen vragen waar zij (en soms ook hij) mee zit.
Zie inderdaad vrij regelmatig minder leuke recties niet alleen op jou maar ook op anderen zelf schrijf ik daarom ook niet veel hier, sommige zijn echt fel! Maar ik zou je niet weg laten jagen hoor lekker laten kletsen
Het is zo gemakkelijk om op een forum een grote bek op te zetten en anderen te beoordelen. Jammer dat ze jou hierdoor wegjagen. Ik heb hier ook wel ondervonden dat je vooral met de meute mee hoort te gaan anders wordt je met de grond gelijk gemaakt Alleen heb ik schijt aan die mensen want ik doe het toch op mijn manier, wat anderen ook vinden!
Mappel dat vind ik echt rot om te lezen! Hopelijk komt jullie kindje snel/ mag je snel bevallen om vervolgens te genieten!
Hoi Mappel, Wat jammer dat je weg gaat, maar ik snap het wel want er waren inderdaad een paar hele irritante reacties in de laatste paar topics. Trek het je niet aan, dat zegt meer over die 'dames' dan over jou hoor! Laat je het hier nog wel even weten als je baby geboren is? Want daar ben ik wel nieuwsgierig naar eigenlijk! Ik dacht echt dat het er al zou zijn! Ik hoop dat je weeën snel goed doorzetten! Tupp
Ik vind het ook reuze jammer dat je gaat. Ik zie ook vaak heel felle negatieve reacties en dat is ook vaak de reden dat ik iets niet post gewoon omdat ik geen zin heb in dat gezeur. Aan de andere kant, elke mand heeft zo zijn rotte appels en op een internetforum is dat niet anders. Ik laat me er niet door wegjagen. Ik wil je in ieder geval voor succes wensen met je bevalling en ik wens jou en de kleine heel veel geluk. Groetjes van Mammamuis.
Bedankt voor jullie lieve, hartverwarmende reacties! Maar sorry, ik kan gewoon niet anders. Ik ben de hele ochtend al aan het janken (hormonen zullen daar ook mee te maken hebben), om de zoveelste pijnlijke, stekende opmerking naar mij toe. Ik trek me dat te persoonlijk aan. Ik voel me op dit forum een enorme zeur, wat sommige ook zullen beamen. Ik ben onzeker, wachtende, ongeduldig en ik durf hier gewoon niks meer te posten, want ik krijg daar zoveel 'stress' door. Ik wil gewoon met een schone lei beginnen ergens anders. Ik wil evt nog wel een keer een topic openen wanneer de baby geboren is, voor de gene die dat op prijs stellen. Even een praktische vraag; hoe kun je je op dit forum definitief uitschrijven? Ik heb die functie nog niet kunnen vinden, ben al een tijdje aan het zoeken..