Vraagje aan jullie zwangere dames!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Women, 28 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Meid; wel of niet, het zegt niets over de kans van slagen van innesteling.

2. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Omdat ik gestopt was met de pil had ik de laatste maanden ernstige menstruatie krampen. Een bewuste avond uiteten met ouders en man. En opeens kreeg ik zo een pijn in mijn buik dat ik letterlijk dubbel zat. Ik dacht he, word ik nu alweer ongesteld. Ik kon amper eten en heb zelfs nog mijn maag naar binnen geduwd om de pijn weg te drukken. Na twee weken nog steeds niet ongesteld te zijn (een week overtijd) een test gedaan, bleek geen menstruatie pijn maar innestelingspijn te zijn... En bleek dus zwanger! (Wel drie testen gedaan want ik dacht dat de eerste twee kapot waren). Oops...

3. Women

Women Niet meer actief

Wel of niet een kans maar ik weet nu wel dat het voorkomt en dat je in de periode van innesteling ziek kan worden

4. Women

Women Niet meer actief

Auchh:(

Zoveel pijn heb ik niet in me buik alleen lichte krampjes k ben wel echt langer dan 3 dagen verkouden geweest en wat ziekjes zag er niet uit:(

Ik ben bijna nooit verkouden en ook nooit zo erg als dit keer

5. Women

Women Niet meer actief

Ja bij mij was het zo dat ik echt moest elke ochtend soort van diarree ochtenden maar niet lang 2 of 3 ochtendjes

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik denk dat je dan alles wel kan gaan linken aan een innesteling wat iemand toendertijd dan toevallig heeft gevoeld....

Volgens mij zeg het helemaal niks

7. Women

Women Niet meer actief

Nog meer ervaringen ??

8. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Meid, het zegt helemaal niets, half Nederland is op het moment ziek, grieperig of verkouden, Ik kom zelf ook, vind het meer toeval dan dat het daadwerkelijk iets met een innesteling te maken heeft. Al hoop ik natuurlijk voor jou van harte dat het raak is.

9. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Het heeft helemaal geen zin om te bedenken welke symptomen allemaal bij een innesteling zouden kunnen horen, omdat je dat eigenlijk pas achteraf kunt vaststellen, en zelfs dan nog niet eens weet of er daadwerkelijk een causaal verband is.

Ik durf op basis van 23 ovulaties inmiddels wel te zeggen dat ik bij elke ovulatie een loopneus heb ( serieus, haha!), maar na drie keer een innesteling te hebben gehad/gevoeld kan ik ook concluderen dat daar echt helemaal niets over te zeggen is!

10. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Van een innesteling wordt je niet ziek. Misschien ben je alleen gespannen en daardoor minder weerstand.
    Ik heb in elk geval nergens last van gehad en ben harstikke zwanger:D

11. Women

Women Niet meer actief

Het verschilt per persoon..

12. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Meid, ik denk dat je gewoon zó graag zwanger wilt zijn dat je echt gaat zoeken naar symptomen om hoop te krijgen. Ik herken het heel goed hoor! Maar griep, verkoudheid, buikgriep... Dat wordt allemaal veroorzaakt door virussen en staat echt los van wat er in de baarmoeder gebeurt. Je krijgt ook echt niet minder weerstand van innesteling, wel wat verder in de zwangerschap.

Ik hoop desondanks dat het raak is voor je, hoor!

13. Women

Women Niet meer actief

Ik vroeg het me alleen af heb zelf geen zwangerschap test gebruikt dus dat zo graag zwanger zijn komt nog wel;)

Deel Deze Pagina