Mijn zusje en moeder gaan over 2 weken naar new york. Nu weet ik dat je daar vrij voordelig kan shoppen door de goedkope dollar. Wat kan ik ze vragen mee te nemen, en dan voornamelijk voor mijn dochter? Spijkerbroeken van een bepaald merk? shirtjes?
Ik zou inderdaad naar kleertjes vragen! En dan een paar shirtjes met "i love new york" erop ofzo hahaha! Of Uggs..... Succes!
Oshkosh be gosh. Dat is een geweldig merk. Ik he familie wonen in the US en zo nu en dan sturen ze me wat toe. Van die schattige tuinbroekjes.
Hershey chocolade (en als jij het niet hoeft, stuur maar door naar mij ) echt de lekkerste chocolade op deze hele aardbol (en dat zegt iemand die een belgische chocolatier als buur heeft ) Verder, ja I love New york truitjes en rompertjes, uggs zijn ook zeer betaalbaar maar daar moet je wel van houden natuurlijk.
Gap kleding, Uggs, Starbucks koffiebonen. Ik ga ook regelmatig richting de US en kom steeds met meer koffers thuis.
weet niet hoe uitbundig je ze laat shoppen, maar boven de 430 euro moet je belasting betalen bij de douane, dat is per persoon. dat ze er rekening mee houden verder, geen idee, het enige dat mijn ouders altijd mee nemen uit florida is kerst spulletjes (heerlijk anders), lemax en harley davidson spullen van de original store.
GAP/Tommy/Abercrombie & Fitch kleding, en mascara voor jezelf! (maybeline etc kost daar een paar dollar)
Maybelline is inderdaad niet duur! Zelf ben ik altijd fijn van de make up van Covergirl. En tja die douane en wat je mag meebrengen, ik ben al zo vaak afgereist naar de US en nog nooit gecontroleerd. Wordt ik wel een keer gechecked jammer dan. Ik sta er niet bij stil bij wat ik wel en niet mee mag nemen. Voor manlief neem ik trouwens ook altijd kleding van Abercrombie & Fitch mee.
dr zijn winkeltjes op 5th avenue waar ze 1 dollar per stuk kosten, die shirts. Uggs zou ik ook doen. Verder amerikaanse merken. Denk hierbij aan levis, guess, DKNY
Mijn man is niet zo lang geleden naar amerika geweest en heeft dit meegenomen: - kleding van babygap - leuke baby schoentjes - kleding van tommy hilfiger - kleding van ralph lauren Baby uggs zijn ook erg leuk
tommy hilfiger is daar goedkoop? Gap vind ik erg leuk voor kindjes. En covergirl wil ik zelf wel hebben ja! Ik geef ze wel geld hoor Maar zodra je de kaartjes eraf knipt en het kreukt alsof het gedragen is, is het toch gewoon eigen kleding?
Ja, dat klopt. Maar als je 3 fototoestellen zonder kaartjes in je koffer hebt zitten gaan ze toch dingen denken hoor. En 2 dames met n hoop kinderkleding, maar zonder kind is natuurlijk ook gek Wat zou je heeeeel graag willen hebben, laat ze dat mee nemen. Mijn schoonbroer is captain op een boeing bij de klm en die vliegt de hele wereld over. Ideaal dus Helaas vliegt ie momenteel niet op de US want mn ventje wil graag n bepaald horloge hebben, kost alleen erg veel in Ned. en in de US kost ie 400 euries minder.
ja maar dat kan wel met eigen kleding! Ik heb zelf niet zoveel wensen, dus dat bedrag wat je belastingvrij mag invoeren kan dan kinderkleding zijn. Ik ga alle merken zo even opschrijven!