Ja ik doe gewoon een poging...Ik ben paar maandjes geleden verhuisd naar een plaatsje in noord gelderland met mijn 2 kindjes. Ik heb wel een paar vriendinnen, maar die wonen dus waar ik vandaan kwam. Het lijkt me erg gezellig om hier in de buurt ook nieuwe mensen te leren kennen en wie weet komt er wel een leuke vriendschap uit. Ik ben 28 en vind erg veel leuk.. een biosje pakken, terrasje, etentje, shoppen, thee/koffie leuten, een goed gesprek, gezamenlijk met kids uit, enz enz.. Ik ben onafhankelijk, sociaal, spontaan, ondernemend, creatief. Ik hou van gezelligheid, een boekje lezen, wijntje of radler (met dit weer), lekker koken en bakken, fotografie, diy, een leuke serie of filmpje, concert... Woon jij ergens in de buurt...lijkt het jou ook leuk mij te leren kennen, stuur me dan een pbtje en wie weet
Hier iemand uit Almelo! Waar zit jij ergens (in de buurt als je je woonplaats niet wilt melden)? Ik ben trouwens 29 (nog een maandje, dan 30) en zwanger van mijn eerste. Wordt alleenstaande moeder en heb niet mega veel vriendinnen. Zou het dus leuk vinden om andere mama's van mijn leeftijd te leren kennen
Ik kom uit Lichtenvoorde. Ben bijna 30 en heb een dochter van januari 2012. Zal je zo een privé bericht doen.
In Eibergen kan je ook je opgeven voor ouder & kind gym, hebben wij gedaan en ook wat mensen leren kennen daardoor en die later ook weer op de school tegen gekomen. In inmiddels zijnde verhuisd en wonen we 25 min. verderop,
Ik stuur je vanavond of morgen even pb.. Heb vandaag personeelsdag en aangezien ik in de organisatie zit ren ik waarschijnlijk de hele dag als een kip zonder kop rond
Woon in hellendoorn. geen kinderen werk wel onregelmatig. je mag mij altijd een pb sturen. Gezellig. Oh sorry zie dat je mammas zoekt tja dat kan ik niet worden. Succes met je zoektocht en hopelijk heb je straks leuke vriendinnen